Wie heeft er regelmatig een Ovulatiebloeding? Ik gebruik geen pil o.i.d. maar ik heb sinds een half jaar dus wel eens een tussentijdse bloeding. Meestal rond mijn eisprong. De laatste begon op woensdag en gister veegde ik voor het slapen gaan weer wat bloed af (tussen de afscheiding). Het is niet extreem veel (laten we zeggen een half inlegkruisje), maar ik maak me toch zorgen. De laatste keer was toen ik begon met shredden en mijn lichaam kennelijk het intensieve sporten niet meer gewend was. Dat was dus prima te verklaren, maar nu heb ik niks extreems gedaan? Of is het pre-wedding stress? Wanneer moet ik me zorgen maken als ik tussentijds bloedverlies?
Ik denk dat het er wel aan ligt of het iedere maand is en de hoeveelheid, maar als het echt vaker voorkomt zou je gewoon eens kunnen informeren bij de huisarts, misschien kan hij er een makkelijke verklaring voor vinden, Al is stress natuurlijk nooit goed
Nee het is niet iedere maand. Het is nu 2 keer in het afgelopen half jaar (als het niet langer is) voorgekomen. Had de assistente al aan de lijn en die zei al dat het als het (zonder pilgebruik) niet elke maand voorkomt wss onschuldig is en ook je cyclus zichzelf wel een moet herpakken om wat voor een reden dan ook. Veegde net weer roze af. Blegh.. Ik vind het maar niks
Ik heb het ook wel eens gehad en meestal ging het bij mij dan gepaard met een zeer gevoelige buik en bleek ik achteraf dan een eisprong gehad te hebben is bij mij ook maar een paar keer geweest, zolang het niet heel erg veel is zou ik me niet al te druk maken.
Bij sommige vrouwen komt elke maand een ovulatiebloeding voor. Het is onschuldig. Maar als je niet vertrouwt maak een afspraak met je HA. Het is misschien goed idee om je cyclus beetje in gaten houden. Ik weet niet of je bekend met de websides zoals FertilityFriend enz?? Dan kan je makkelijk achterkomen of het idd te maken heeft met de eisprong of niet.
Ik heb elke maand een strikte 28 dagen cyclus, dus echt bijhouden hoef ik niet eigenlijk. Heb de HA even gebeld en kan volgende week (voor mijn eigen geruststelling) een echo en uitstrijkje kunnen laten komen maken. Denk dat ik dat ook wel doe hoor. Voor de zekerheid.
Ik heb het ook gehad.. bij mij was het stress... heb wel voor de zekerheid uitstrijkje laten maken, gelukkig was die goed.