Hoi dames! Vandaag 10 dpo kon ik mezelf niet mee inhouden en heb twee teten gedaan. Op beide zie ik iets hoewel ik de kruitvat erg licht vind. Willen jullie meekijken?? Kruitvat is van zojuist . En sign accu test van vannochtend. Die had een roze vlek. Dus heb er wat water opgedaan maar streep blijft staan.
Het streepje op de kruitvattest is ind. superlicht. Maar wel gewoon te zien zonder dst ik de test in allerlei bochten moet draaien. Ik heb ook een testjzelf cassete gedaan en daar verscheen pas na ruim een uur een streepje. Ik ga morgen op 11 dpo maar weer testen!! Foto's Links testjezelf casette en rechts is de test van vannochtend.
Dank je wel Friezin! Zeker een geweldige kerstkado !!!!! Maar ben nog wel wat huiverig .zit nog voor nod en hen wat krampjes. Maar ik hoop gewon dst mijn testen oplopen!!!
De laatstefoto's vandaag☺ Ga zo naar mijn ouders maar zal nog niets kunnen zeggen. Het uplouden doet de kruitvattest geen goed.
Ik zag op je eerste testen al streepjes, ziet er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk blijven ze mooi oplopen