Inmiddels ziet de test er zo uit! Ik durf niet te hopen dat het deze keer mis wel goed zit spannend!! Mijn man is overtuigd dat het deze keer goed zit... Vertrouwen we dan maar op!
Wouw nou ik zeg gewoon gefeliciteerd en je man heeft gewoon gelijk ik geloof er ook in dat dit een plakker is en ik hoop een hele goede plakker kan toch allemaal geen toeval zijn lieve shart <3
De test is super mooi opgedroogd! Ik denk dat dit zeker voor 10 dpo heeeel erg mooi is! Gefeliciteerd! En hoe grappig, zit je daar alle twee op terras op zwangerschapspagina hahaha ik zie het zo voor me! 😊
Gefeliciteerd!!! Jullie hebben vast een heel mooi weekend weg!!! Als je dit kan laten zien! geniet ze nog even een paar uur!!!
Vanochtend toch nog een testje gedaan, stond nu binnen 2 min al een streep, sneller dan gisteren iig! Maar uiteindelijk is ie beetje gelijk opgedroogd. Ben nu toch weer een soort van zenuwachtig of het wel goed gaat, hoewel deze testen nu al wel donkerder zijn dan dat ze de vorige maand waren. Zou ik al een cb kunnen doen?
Ik denk zeker dat je met dit streepje een CB kan doen. Ik heb foto's gezien van mensen met een lichter streepje die een positief resultaat hadden met de digitale cb test. Wederom mooie test 😊