Hij loopt nog steeds op gisteravond vreselijk menstruatie gevoel in buik en rug en m'n darmen waren compleet van slag. Echt niet tof nu alleen nog beetje rugpijn en misselijk... Hopen dat dat van gister niet terug komt!
mooie testen hoor!! Ik heb zelf ook nog door getest tot de eerste echo haha niet dagelijks maar vond het gewoon fijn om een mooie streep te krijgen!
Dankjulliewel allemaal Heb vanochtend de cb nog eens gedaan die gaf nu een stuk sneller 'zwanger' aan, maar nog wel 1-2. Nu maak ik me daar dus weer druk om. Ik had zaterdag m'n eerste kV zwanger streepje, maandag middag de eerste positieve cb. Vandaag zou ik dan 4 weken zijn, had eigenlijk wel gedacht (gehoopt) dat hij nu 2-3 zou zeggen.
Tegelijk nog een kV gedaan en die was niet donkerder dan gister middag, heb er gewoon een beetje een naar gevoel bij. Misschien zelfbescherming? Angst? Zo vervelend na 1 Ma, 2 mk en een biochemische zw schap sta je er nooit meer onbevangen in.
Gistermiddag ook nog een kV gedaan en die was echt super donker, dus vandaar dat ik me nu onzeker maak over dit streepje.