Duimen jullie mee?! :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mississippi, 10 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Meid het zijn stuk voor stuk prachtige testen! Zwanger 1-2 op 14 dpo is heel normaal hoor! Probeer het een klein beetje los te laten en te genieten, hoe moeilijk dat ook is.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel meis, weet ook wel dat ik er niks aan kan veranderen aan hoe het zal lopen. Maar ik wil gewoon niet weer de deksel op m'n neus krijgen door nu blij te zijn voor jan l*l, snap je? Te vaak teleurgesteld. Mag straks bij de huisarts langs, hopelijk bloed prikken vandaag en maandag.

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Lastig en het blijft gewoon echt heel erg kl*te die eerste weken als je eenmaal een keer een of meerdere MA/MK hebt meegemaakt. Ik vind dat je al vroeg heel mooi positief testte.
    Die cb dingen zijn ook niet zaligmakend.

Ik snap je stress helemaal, het is nu bijna tijd voor mijn echo maar man alles van de MA kwam weer terug steeds.

Komende weken duimen en hopen. Heb je al een afspraak voor een eerste echo?

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja precies wat jij zegt! Ik duim voor je dat je een super mooie echo zult hebben! 4 oktober mag ik pas, duurt echt nog zo lang. Heb er gewoon een slecht gevoel bij. Bij de ma en mk die ik had voor ik zwanger raakte van onze jongste had ik dat ook. Bij m'n jongste had ik juist heel sterk het gevoel dat het goed zat. Dus meestal laat m'n gevoel me niet in de steek.

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik vind ze heel mooi! Maat je spanning snap ik wel.

Beetje gekke vraag. Maar wat is een biochemische zwangerschap?

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jeetje kan me wel voorstellen dat je soanning heb,helaas kan je niks anders doen dan afwachten... Ik vind je testjes mooi oplopen en voor 14dpo goed duidelijk. Ik ga voor je duimen en hopelijk snel een mooie echo met kloppend hartje!

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik heb de afgelopen weken ook zeker geweten dat het goed was en zeker dat het niet goed was.. ik geloof wel in voorgevoel (bij de MA wist ik het zeker toen we naar de echo reden) maar bij mijn dochter heb ik ook wel eens gedacht dat het 'weer' fout zou zijn.

Ik ga keihard voor je duimen en hopelijk is je gevoel deze keer niet goed ;) succes bij de huisarts!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks meiden!

Net bij de ha geweest (gelukkig een super fijne huisarts!) en mag nu bloedprikken (met spoed, dus hopelijk einde vd middag uitslag) en maandag ook.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Woehoeee waarde is 158! Super :D
    Nu hopen dat het maandag voldoende is gestegen en dan ga ik echt met gerust hart op naar de echo op 4 oktober! :)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Super mooie score voor voor je nod :D

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Zie je wel :) :)

Fijn hoor (ook al heb ik geen idee wat een goede waarde is haha!).

Laat je weten hoe het maandag was?

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoe was je hcg vandaag:)?

Deel Deze Pagina