hoelang bloedverlies na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chiron, 14 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiron

Chiron Niet meer actief

Hoe lang heb je bloedverlies na een miskraam?

Verleden week woensdag op donderdag heb ik een miskraam gehad en heb niet heel erg gevloeid daarna, maar wel voldoende om een maandverband te moeten dragen.
    Nu dacht ik gisteren dat het over was, maar vandaag begon ik weer wat helderrood bloed te verliezen.

Hoe was dat bij jullie?

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik heb een aantal jaren geleden een miskraam gehad. Voor de miskraam zelf had ik een paar weken bloedverlies. Ik begon te vloeien met ongeveer 5 a 6 weken. Ik geloof dat het 3 weken duurde voor ik de miskraam kreeg. Daarna heb ik nog heel lang gevloeid. Bijna 2 maanden. Niet veel, maar het bleef wel doorgaan.
    Al met al heb ik dus bijna 3 maanden met maandverband gelopen. Erg vervelend.
    Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang.

Sterkte!

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Hoe ver was je?
    Ik heb 2 weken geleden met ongeveer 5 weken zwangerschap een vroege miskraam gehad. Na 4 dagen hevig vloeien en nog 1 dag een klein beetje was het weer over.

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Bij mij duurde het bloeden beide keren ongeveer een week...1e keer kwam het zelf op gang de 2e keer opgewekt met pillen. Het stopte bij mij ook soms en ging dan dag erna weer verder. Sterkte en ik hoop dat het snel voorbij is

5. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Ik vraag me dit ook af. Ik heb t/m 6 weken alleen maar lichte positieve tests gehad. 14feb testte ik negatief, later die dag begon de bloeding. 15feb zoals een menstruatie op zijn hoogtepunt, gisteren nog maar weinig en vandaag nagenoeg wat bruine druppels.

6. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    hier ook letterlijk 3 maanden gebloed 1 maand later terug zwanger

Deel Deze Pagina