duimen jullie voor ons?

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik duim heel hard!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel succes!! :)

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heel veel succes en beterschap gewenst!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Succes :)

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend! Heel veel succes. duim duim..

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

jeetje wat heftig joh.. ik ga heel hard voor je duimen. heel veel sterkte en geef je over aan de medische deskundigheid...... hoe moeilijk ook!

ik zal aan je denken! heel veel sterkte

7. senta

senta Niet meer actief

het is zeker moeilijk mij over te geven je bent er zo zuinig op en dan moet je nu alles loslaten.
    Mijn gevoel zegt nog steeds dat ik mij niet wil laten helpen maar mijn verstand wint het in deze, het moet wil ik dit kindje gezond ter wereld brengen en mijzelf gezond houden en ik heb natuurlijk nog een kindje. Toch sta ik momenteel steeds meer doodsangsten uit en er zullen ook echt nog wel wat tranen zijn vandaag en morgen. Het blijft eng en niet de bedoeling dat men in je buik zit te wroeten tijdens je zwangerschap. hopelijk kunnen ze morgen de ongerustheid wat weg nemen door duidelijk te zijn.

Maar ik kan pas opgelucht adem halen als alles goed is met de kleine, moet ook heel eerlijk zeggen mensen om mij heen zeggen als het met jou maar goed gaat, zo voel ik het zelf niet ik denk alleen aan de kleine in mijn buik, geniet nu van ieder trapje en sparteltje dat ik voel

8. senta

senta Niet meer actief

Jeetje wat ben ik nerveus. Dit is echt pittig.

Ben al vanaf 3 uur wakker. Nog een paar uur dan is het achter de rug denk ik nu maar. Maar zo voelt het even niet. Geniet van mijn moppie in mijn buik ze zal wel wat rustiger zijn na de narcose.
    Ik baal er zo van dat mijn man de kleine door de voorliggende placenta nog niet heeft gevoeld.

Gisteren onze kleine man weggebracht en bij oma op bed gelegd hij ging nog even kroelen met mijn buik waar de kleine dan op reageert. Zo heftig.

Kortom heel veel spanning. Hopelijk snel goed nieuws.

9. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Veel succes meis x en veel beterschap

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Veel succes vandaag!

11. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    ik heb hetzelfde gehad toen ik rond de 20 weken zwanger was, het is allemaal goed verlopen, de volgende dag mocht ik naar huis, en vlak voor vertrek hebben ze nog een echo gemaakt om te kijken hoe de kleine het deed, dit heb ik voor de operatie aangevraagd.
    ik weet niet of jij na de operatie dit berichtje nog leest in het ziekenhuis, maar als je het leest zou ik een echo toch aanvragen, ze doen het helaas niet standaard.

ik wens je heel veel sterkte toe!

12. senta

senta Niet meer actief

Nou meiden het duimen heeft geholpen.

Ik ging om kwart voor 10de ok op en kwam er om half 1 af. Werd wakker nog op ok. Gyn heeft direct nog een echo gemaakt. En het hartje laten horen inmiddels is madam aardig aan het brwegen alweer ik heb weinig pijn. Nog wel extra zuurstof.

De galblaas zat heel vol

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn dat het goed is gegaan!!!

14. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    fijn dat het zo goed is gegaan! is toch een hele geruststelling als je na afloop een echo hebt gehad

en nu gauw weer opknappen en genieten van je zwangerschap!!

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat een goed nieuws!! Nu kunnen jullie echt gaan genieten.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goed nieuws! Fijn! Beterschap voor je herstel!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gelukkig meid!!! nu even lekker rustig aan en goed herstellen en bijkomen van alle stress van de afgeolopen periode.

Deel Deze Pagina