Duimen jullie voor ons :) ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat je enkel wilde vertellen hoe asociaal ik wel niet ben (volgens mij heeft dat andere redenen van andere topics maar prima) nou bij deze heb ik daar geen enkele boodschap aan, ik heb verteld wat wij dat inderdaad 1 keer gedaan hebben :$ als jij daaruit kan opmaken dat ik asociaal ben prima :D gelukkig ken jij mij verder niet en ja wij zijn blij en dat is het allerbelangrijkste :D (overigens heb ik nergens vermeld dat alleenstaande enkel in appartementen mogen wonen dat maak jij ervan, ik vind wel dat een alleenstaande in mijn ogen geen recht heeft op een 4 kamer eensgezinswoning met vaste zolder maar een 2 kamer woning begane grond waarom niet ik gun iedereen gewoon een normale passende woning 1 persoon met 4 slaapkamers noem ik niet bepaald passend ;) mensen lopen steen en been te klagen dat er bijna geen woningen zijn maar als ik dan alle alleenstaande hier zie met al die eensgezinswoningen snap ik dat wel, een gezin met 3 of 4 kinderen mag overigens niet eens reageren op een 1 of 2 kamer woning omdat het niet passend is, maar een alleenstaande mag wel een 4 kamerwoning krijgen, daarnaast zijn er ook vele 55+ woningen daar mogen wij als jonge gezinnen toch ook niet op reageren die hebben soms ook wel 3 slaapkamers ;) en nogmaals in sommige gemeentes mag je niet eens op een 4 kamerwoning reageren als alleenstaande

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ken je niet van andere topic's maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt;)
    En je hoeft jezelf niet te gaan verantwoorden, ik vind gewoon dat het niet aan jullie was deze vrouw "weg te jagen" maar jullie vonden dat wel.. nou boeiend, ieder z'n meug ik geef me mening.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Wij vonden het gewoon op dat moment grappig en eigenlijk had ik niet verwacht dat mevrouw vanwege een beetje muziek en een paar spelende honden een eensgezinswoning zou afwijzen ( er wordt hier dus regelmatig muziek gedraaid in de straat en ook de honden spelen met elkaar op het grasveldje hierachter, kinderen rennen en gillen door de straten heen wat je overigens mag en kan verwachten in een kindvriendelijke buurt, en ja mijn schoonzusje werkt echt zo vroeg en dat autootje wordt dus ook echt zo vroeg gestart om vervolgens weg te scheuren met 45km per uur, dus mevrouw zou zich dan sowieso niet thuis voelen, ik denk dat ik haar een dienst heb bewezen :D

nou veel succes met zoeken naar antwoorden in topics van mij heb je wat nuttigers te doen met je tijd :D;)

4. Manoya

Manoya Niet meer actief

Nogmaals je bent geen verantwoording schuldig, enne nee dankje besteed mijn tijd liever elders. ;)

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hahaha goeie!

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mamaatjevan5: vreselijk aso! Hoe durf je ! Hahaha nee hoor ik had t ook gedaan, zo'n vrouw zou dan alleen maar klagen en zich rot voelen. En jullie zelf ook. En zeker als je vriendin er zou komen wonen als zij weigerde.... Nou dan had ik het ook gedaan!!

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    succes meid!

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hahahaha ik moest hier zo om lachen echt goed opgelost haha....
    Wij liepen vanmiddag even lekker in het zonnetje en gingen kijken bij het huis , stiefdochter wilden ook graag kijken. Komt mijn vriend 2 bekende tegen dus even kletsen. Zegt die jongen tegen mijn vriend we kunnen wel wat regelen : zetten we even de vuurkorf buiten en gaan we met alle mannen even aan het bier hier met harde muziek ;)
    Zegt mijn vriend ja straks houden ze er ook van komen ze er bij zitten whahah...

Maar goed is het al maandag :D

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Spannend, ik duim mee! Wij stonden op de 4e plek en hebben toch het huis gekregen :)

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Oooh ik weet hoe dat voelt! Na 8 jaar eindelijk een huisje voor ons. Een kleine eengezinswoning, omdat alle passende woningen gewoon voor onze neus weggekaapt worden. Met 5 personen (straks 6) in een huisje met 3 slaapkamers en plat dak, maar he.... Ik klaag niet meer! Heb een tuin!!!

Succes en wij duimen mee!

11. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ennnnn???? :)

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeaaaah wij zijn nummer 1 :D:D

Nummer 1 is niet komen opdagen zonder af te bellen of iets te laten horen. Dus werd vanochtend gebeld en wij zijn nummer 1 nu !!!! Morgen avond gaan wij kijken spannend spannend spannend.

Ben zo blij :)

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat leuk!!!!!!

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Super!

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Jeeeee! Dat is een meevaller :D

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat fijn! Spannend!

17. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Oh wat spannend. De duimen blijven hier dus nog even draaien.

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wauw!! Super! Hoop dat het helemaal naar jullie wens is.

19. mumija

mumija Niet meer actief

O wauw wat een goed nieuws!

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat leuk, veel succes met kijken...

Deel Deze Pagina