Duimen jullie voor ons :) ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Super gefeliciteerd.

Toen wij naar ons huis gingen kijken was het ook een bende en oogde de woonkamer smal maar leeg was die ineens een stuk ruimer.
    We hebben de muren wit gehouden en verder niet teveel rotzooi aan spullen en de kamer is echt prima qwa oppervlakte.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Serre zou kunnen maar is denk ik niet nodig ;) ja boven is geweldig echt heel groot !! Naja alles eigenlijk daarom is de woonkamer gewoon jammer maar denk dat het wel mee valt als hun bende weg is ;)

We houden het inderdaad licht hou sowieso niet echt van veel kleur im huis behalve kaarsjes , kussentjes etc. Nu heb ik alles roze toen ik zwanger was wilden ik ineens alles blauw en daarvoor was paars haha.
    Maar goed woonkamer blijft dus wit en 1 muur waar de tv komt te staan doen we met streep behang (wit grijs ) we hebben witte meubels , donker grijze eetkamer stoelen , mooie zwarte lampen. Om eerlijk te zijn heb ik nu ook grijze streep behang en wil gewoon de zelfde staat gewoon super.
    De rest blijft wit en gewoon niet te vol zetten komt helemaal goed :)

Hebben er zo zin in kan niet wachten :)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oh wat fijn zeg!

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Het is zeker vandaag gebeld dat alle papieren in orde zijn. Volgende week krijgen wij de sleutel...

Super blij :)

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Volgens mij mag dat niet zomaar bij een huurhuis.
    Bij mijn ouders (heel lang geleden)werd er al moeilijk gedaan over het plaatsen van een dichte muur
    om de van origine slaapkamer weer een gesloten slaapkamer te maken.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Als je het maar in de originele staat terug brengt ;) mijn opa en oma wonen al jaren in hun huurhuis. Alles hebben ze leeggehaald en op nieuw opgebouwd en bij gebouwd tot een nieuwe voorraad aan toe. Woningbouw doet ook echt niet moeilijk want het is super geworden. Maar goed zodra hun er uit gaan dan halen ze day hele huis leeg want dat gebeurd hier.
    Maar officieel moet je alles aanvragen.

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Geweldig! Veel geluk in jullie nieuwe woning!

Deel Deze Pagina