Donzig gebreid vest | Trui | Dameskleding bij Scotch & Soda De witte met zwarte/blauwe sterren.. Wat leuk eronder? Liever geen uni simpel shirt.. Jullie inspiratie?
Ik zou er waarschijnlijk een hemdje met een kantje aan de bovenkant onder dragen, niet heel origineel dus. Leuk vest.
Die heb ik ook!! Ik heb de witte met zwarte sterren. Ik doe er een strak zwart jurkje van H&M onder aan met een skinny.
Daar kan toch een gekleurd shirtje onder: turquoise idd, roze, alle kleuren eigenlijk wel.. Wat ze op die site eronder hebben bij de rode versie vind ik ook leuk hoor! Maar ik snap je, ik draag zelf eigenlijk ook altijd uni shirtjes, maar draag er dan een lange ketting bij, dat breekt het nog wel..
Onder wit met zwarte sterren kun je bijna elke kleur wel doen. Bekijk bijlage 441160 Bekijk bijlage 441161
Ik zou een mooi zwart mouwloos topje van blouse materiaal eronder doen. Wel in 1 kleur maar door de stof oogt het anders.
Een pyama en warme sokken. Heerlijk voor op de bank. Flauw! Mocht je het in het openbaar willen aantrekken dan zou ik heeeeeeel erg niet orgineel voor een zwart shirt er onder gaan.