Goedemorgen dames, ik ben blij dat het eindelijk maandag is. Gelukkig was gister heel het huis vol met kinderen dat ik er weinig aan kon denken, en vannacht ook wel goed geslapen. Ik wil jullie alvast bedanken dat jullie er voor me zijn en aan me denken, het betekend echt veel voor me. @ Lieke, ja gelukkig mag ik na de operatie naar huis. Ik hoop dat als ik weer op deze site ben dat ik goed nieuws heb, ik hoop echt op een wonder. Liefs Jolie
Fijn dat je vandaag weer naar huis mag jolie. nogmaals succes, ik kom vanavond even lezen hoe het is gegaan. LIEK.
Jolie, ik hoop dat de operatie is meegevallen en je positief bericht hebt gekregen. Beterschap en succes met aansterken.. je hebt er lekker weer bij.
Goedenavond dames, bedankt voor het duimen, ik denk dat dat zeker heeft geholpen want alles zag er goed uit. Over 3 weken moet ik weer terug bij me gyna en dan horen we wat we verder gaan doen. Ik ben echt blij maar dat snappen jullie natuurlijk wel. Ik ga nu weer terug naar me bankie want ik heb wel nog pijn. Jullie zijn de beste! Liefs Jolie en een dikke kus voor jullie!
Nou, dat is tenminste goed nieuws meis! Dat horen we graag! En nu op naar de Gyn voor een goed plan voor 'n beebje!
Hoi lieve meiden. Gisteravond verging ik echt van de pijn. Niet van me buik maar me schouder en bij me ribben, heb toen twee pijnstillers ingenomen en ben vroeg naar bed gegaan. Ik moet zeggen achteraf is het meegevallen maar dat komt natuurlijk ook dat de uitslag goed was. En alle dokters waren heel lief. Ik moest wel 2 uur wachtten, ik werd om kwart voor 2 onder narcose gebracht en half drie was ik wakker gemaakt. Ik ben echt zo blij om te weten dat alles er goed uit zag, ook al zal de rit in de MMM misschien nog wel lang zijn, ik kan iedergeval zwanger worden. Nu kan ik weer fantaseren over een baby in de toekomst. Bedankt meiden voor jullie berichtjes, het doet me echt goed. Liefs Jolie
Lekker Jolie dat je er weer bent....lekker blijven dromen over beebjes en dan komt het vanzelf een keer goed.....dikke kus pat