Hallo allemaal, mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te worden. Nou ben ik twee maanden geleden gestopt met de pil en mijn vruchtbare periode lag tussen de 20 en 22 november. Wij hebben voor en in die periode natuurlijk geklust en de ochtend daarna werd ik wakker met een ongesteldheidgevoel in mijn onderbuik. Zo af en toe een flinke steek tussendoor maar verder een zeurderig gevoel en gerommel in mijn onderbuik. Af en toe een steek in mijn onderrug. Dit duurt nu al drie dagen! Daarbij ben ik met vlagen misselijk, heb een vol gevoel en totaal geen honger. Verder ben ik erg moe en futloos. Ik heb natuurlijk al een beetje gegoogelt, maar ik vraag het via deze weg nog maar eens Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zouden deze symptomen kunnen zijn? Zou je een zwangerschap al zo snel na het klussen kunnen voelen? Groetjes!
nee dat kan niet want een week na je ei heb je pas een innesteling denk een griepje of er te veel meebezig dan voel je ook elk steekje in je lichaam gr
Hoi, Volgens mij hoor je daar verschillende verhalen over, maar ik heb het ook hoor. Mijn eisprong was precies een week geleden en ik had ook al heel snel daarna vage symptomen. Licht misselijk, heeeeeeel diep slapen, moe, futloos, af en toe steekjes, zere borsten. Eigenlijk heb ik dus geen antwoord op je vraag, sorry! Maar ik herken het wel. Voel me ook niet echt lekker, beetje griepachtig, nu hoorde ik ook dat je je ziek kunt voelen rondom de innesteling. De innesteling vindt plaats tussen 5 en 10 dpo geloof ik en ik zit vandaag dus op 7 dpo..... dus wie weet! Maar heb ook keelpijn, dus misschien word ik wel gewoon ziek
Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik me ook zo heb gevoeld en ik toen zelfs mijn ei niet eens had gehad. Uiteraard kan het een symptoom zijn, maar het kan dus ook van niet.
Bedankt voor je reactie!! DPO? Ik ben er nog niet echt in thuis. Wanneer zou eventueel de innesteling plaats kunnen vinden?
Ben je niet al zwanger? Zo niet kun je niet al zo snel dingen voelen van een zwschap hoor....je hebt wel eens dingetjes die je tussendoor voelt...maar duidelijke zwschaps symptomen. Nee zo snel gaat dat niet
Bedankt voor jullie reacties. Een week daarvoor hebben we ook geklust maar volgens mij was dat toen niet in mijn vruchtbare periode. (niet getest, volgens kalender) Gisterochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Deze kwaaltjes ken ik echt niet, ook niet als griepje. En de ongesteldheidspijn, die ik echt de hele dag door heb, ken ik echt alleen van mijn periode. En die moet pas over twee weken zijn. Mijn gevoel zegt ook dat het niet kan maar neemt mijn lichaam me dan zo in de mailing?
Hihi, geeft niet hoor, ik heb er ook een studie van moeten maken . DPO betekent Days Past Ovulation. Het aantal dagen na je eisprong dus. Een innesteling vind meestal plaats tussen 5 en 10 dagen na je eisprong. Ik heb ovulatietesten gebruikt, dus wist precies wanneer mijn eisprong was.
Ja, dat kan zeker! Je lichaam kan je echt ontzettend voor de gek houden! Ik hoop dat dat bij jou niet het geval is, maar je hoort het heel vaak helaas... dat is het frustrerende
Ik heb nu al 3 x gedacht dat dingen echt wel van een zwschap moeten zijjn...maar helaas. Pas op want een vrouwenlichaam kan je goed voor de gek houden.
Ik 'voelde' mijn eisprong al dagen van te voren aankomen , vervelend drukkend gevoel in onderbuik, misselijk, rommelende darmen etc. Door temperaturen weet ik dat het 5 dgn voor de daadwerkelijke sprong al begon, helaas. Kan zijn dat je dat nu gaat voelen omdat je met pil gestopt bent? Succes afwachten!
Heel n herkenbaar ik heb precies zo een topic geopend omdat ik ookal klachten kreeg super frustrerend.