Hoi meiden! Ik heb een vraag, want ik maak mezelf natuurlijk weer heelemaaal gek!! Donderdag 1 nov had ik mn ei (gevonden met ovulatietest én gevoelt dus weet dat toch wel behoorlijk zeker!) Dus dan zou ik as donderdag 15 nov mn NOD hebben. De week na mn ei had ik hongerhongerhonger, ik bleef maar honger houden! dat is nu overigens wel weer weg, nu ben ik juist steeds misselijk (ik ben normaal nooit misselijk) De laatste dagen is mn urine donkerder dan normaal? eigenlijk gewoonweg echt geel, terwijl ik voldoende drink ik mn urine normaal doorzichtig is (behalve sochtends uiteraard) Ik heb geen idee of dat iets kan betekenen maar als je aan het wachten bent op je NOD dan let je op alles! En als klap op de vuurpijl lag ik vannacht wakker met steken rechts in mn buik en een gevoel alsof er een strakke band om mn maag en buik zat.. mn buik is ook echt opgezet.. Maar die steken lijken mij niet een innesteling te kunnen zijn aangezien ik over 3 dagen al mn NOD heb? Help haal ik me van alles in mn hoofd of kan dit duiden op goed of juist slecht nieuws?? Ik hoop dat iemand me kan helpen Liefs Kitty
Ja het kan dat je zwanger bent....maar ook niet....hahaha ja ik kans niks zinnigs zeggen hierop. Afwachten maar succes!
Hallo, Donkere urine kan zeker op een zwangerschap wijzen. Je lichaam loost meer afvalstoffen als je zwanger bent. De rest van de kwaaltjes als je die normaal gesproken niet hebt voor je menstruatie zou natuurlijk een zwangerschap kunnen zijn. Maar uit de ervaringen die ik de afgelopen 7 rondes heb mee gekregen, dan begrijp ik 1 ding heel goed.. Je lichaam kan je zo verschrikkelijk voor de gek houden. Ik zit nu in ronde 8 en voel eigenlijk helemaal niks. Zelfs geen pijnlijke tepels die ik vaak tussen mijn eisprong en menstruatie heb. Nu denk ik ik voel niks dus zal het wel niet raak zijn haha. Dus wel of geen kwaaltjes je weet pas echt wat op het moment dat je die positieve test in je handen hebt of dat je ongesteld wordt! Wanneer ga je testen? Liefs Nijn
Bedankt voor jullie reacties @ nijntje87 dit is voor ons ronde 9 en inderdaad weet ik helaas uit ervaring dat je lichaam je zooo voor de gek kan houden Alleen misselijk ben ik geloof nog niet geweest, en dat ben ik ook helemaal nooit eigenlijk, vandaar dat me dat nu echt opvalt. Maar ik dacht die misselijkheid en pijntjes kunnen tussen mn oren zitten haha, maar die donkere urine denk ik niet?? Ik denk dat ik pas vrijdag of zaterdag ga testen (bij uitblijft van mn menstruatie uiteraard) maar of ik het zolang ga vol houden..?? Ik denk al dagen (oke oke, weken, MAANDEN haha) nergensss anders meer aan! hele dag alleen nog baby baby baby vooral de afgelopen dagen
@ lov23, Sssst Straks beginnen me tepels spontaan zeer te doen Hoe is het met jou in deze ronde? @ Kitty87, Ik geloof dat iedereen die er mee bezig is (behalve de geluksvogels die in ronde 1 meteen zwanger zijn, wat uiteraard de uitzondering van de regel is) weet dat je lichaam je verschrikkelijk voor de gek kan houden! Die donkere urine is indd wel meetbaar. Drink een paar glazen water achter en elkaar en wachten tot dat je naar de toilet moet, als je urine lichter is door al dat drinken dan heb je voorheen dus te weinig gedronken.. Misselijkheid, tja het heerst momenteel ook behoorlijk (ha zoals je merkt ik denk overal dubbel over na ). Heb je toevallig getempt deze maand? Dan kan je zien of je temperatuur hoger is dan normaal.. Je temp zakt in de meeste gevallen vlak voor je menstruatie.
Ik hoop het zo voor iedereen!! Zeker voor diegene die voor een eerste gaan gun ik het het meest. Maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Ik heb al jaren last van PDS. Een darmsyndroom wat lijkt op een eisprong. Ik weet dus nooit hoe of wat. Nu voel ik ook van alles maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Maak je dus niet gek want de kwaaltjes kunnen ook tussen de oren. Je lichaam, al dan niet de test, geeft het wel aan. Enne, nod, waar staat dat? Naderende Ongesteldheids Dag?
Heb niet getemperatuurd! weet ook niet echt hoe dat werkt.. Ik zal me vanavond even helemaal met water volgooien dan ben ik toch thuis en maakt het niet uit als ik de hele avond naar de wc moet lopen hahaha, kan ik zien of mn urine lichter is! @lov23 lees ook vaker dat vrouwen die zwanger blijken te zien duizelig waren.. maaar ook weer daarvoor, bah zo'n stom vrouwen lichaam dat we maar niet weten of we voor de gek gehouden worden of niet! Dames ik duim voor jullie voor een positieve test en voor mezelf uiteraard ook haha.., nog paar daagjes!
BTW wij gaan voor ons eerste wondertje! Maar omdat het zo lang duurt (ik vind het te lang duren, ik begrijp dat er stellen zijn die nog véél langer bezig zijn ) ben ik bang dat het ons misschien niet lukt
Probeer je daar nog niet druk om te maken meid. Ongeveer 85% van de vrouwen worden binnen een jaar zwanger. Het is een kwestie van geduld en er toch proberen niet té veel mee bezig te zijn. Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen zich er zo erg mee bezig houden en het zwanger worden op een lager pitje zetten ineens spontaan zwanger zijn. Klinkt heel stoer van me hoor want ik ben er ook veel mee bezig maar ook ik probeer me af te leiden door me te storten op werk, friends en leuke dingen doen. Zo ben je ook wat minder met kwaaltjes bezig. Geduld Heb je trouwens gisteravond nog veel gedronken om te checken of je urine lichter werd?
Super spannend hoop voor jou Dat het prijs is!! We zitten trouwens gelijk' Vermoedelijk hier ook de 1sté en de 15 Verwacht ik mijn menstruatie' Had Zaterdag & zondag getest Spierwit natuurlijk' Ben echt benieuwd zit trouwens nog maar in het 1sté rondjé xxjés sarah
He Kitty, erg is dat he, om te wachten? Jij mag gelukkig donderdag al, ik pas volgende week Heb je na je ei iets van bloedverlies gehad wat op een innesteling kan duiden? Ik namelijk niet , maar heb wel allerlei kwaaltjes die ik bij jou ook lees! wat zijn wij vrouwen toch druktemakers haha