oplossen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik zit een beetje met m'n schoonfamilie...

    Voor mijn zwangerschap had ik al geen super band met mn Schoonfamilie, maar toen ik zwanger raakte was ik ineens DE ideale schoondochter. Ik dacht na als hierdoor onze band beter word is dat mooi meegenomen. Mn schoonbroertje die hoorde of zag je nooit, voor de zwangerschap niet en erna ook niet.

    Nu ben ik bevallen inmiddels 8weken geleden, en heeft het even leuk gegaan, ook met schoonbroer! Erg geinterresseerd in mij en de kleine etc.
    Nu sinds een maand niks meer helemaal niks gewoon.
    snap er geen bal van...we kunnen bellen en doen maar ze komen nog niet, maar hebben wel steeds overal kritiek over.

    Voel me hier best gebruikt door, dit is toch niet leuk!
    weet niet zo goed hoe we het beter kunnen doen, had echt gedacht dat het leuker zou gaan!

    Moet ik het zo laten of gewoon een keer mijn mond open doen, wat ik dus niet durf vanwege schoonmoeder die nogal lelijk uit de hoek kan komen. Ze geeft je dan zon schuldgevoel!

    liefs
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik zou gewoon vragen waarom het zo moet gaan, je hebt niets te verliezen. Wat vervelend zeg, ik ken het gevoel wel een beetje, voor mijn schoonvader besta ik niet, ben benieuwd hoe dat dan gaat mocht zwanger raken...Hee succes!
     
  3. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik zou het haar gewoon vragen, waarom ze niet meer komt. Je kunt haar dat op verschillende manieren vragen zonder verwijten te maken.
    Daarnaast ben ik het met Stienke eens, jij hebt niets te verliezen.
    Hoe denkt je man/ vriend trouwens over de hele situatie? Snapt hij het?
    Succes ermee!
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hoezo voel je je gebruikt? Snap ik dus niet. Gebruikt voor wat?
     
  5. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mijn vriend snapt me volkomen en vind deze situatie ook niet leuk.

    Ik voel me gebruikt op de manier van, toen ik de kleine nog bij me droeg was ik goed genoeg en nu kan ik weer stikken zoals ervoor...

    maar ik vind ook dat ze haar eigen zoon in de str*nd laat zakken, je kunt hem toch niet steeds in de kou laten staan als jou dat uitkomt?
     
  6. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dan laat je haar toch ook vallen?
    voor wat hoort wat
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Niet leuk dat ze niets meer van zich laten horen, maar als ik het zo hoor 'dat ze overal kritiek op hebben' en 'hun zoon in de stront laten zakken' etc dan mis je er toch eigenlijk niets aan ;)

    Maar als je wel graag een band met ze wilt en je wilt dat de kleine haar familie goed leert kennen, dan zou ik er eerlijk over zijn. Gewoon eerlijk zeggen dat je het zo prettig vond tijdens de zwangerschap en dat je dat nu graag weer zou willen. Even lastig, maar je kunt het allicht proberen.
    Succes
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Gebruikt? Het zal wel aan mij liggen.....
     
  9. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik denk t ook... ;) :)
     
  10. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik denk dat je gewoon dicht bij jezelf moet blijven.

    Persoonlijk heb ik ook gewoon liever contact met iedereen. Niet dat iedereen nou gelijk m'n favoriete persoon op de wereld wordt, maar omdat het rotter is om geen contact te hebben.

    Je zou kunnen zeggen hoe jij je voelt door hun gedrag, zonder ze te vragen het te veranderen oid. Dat moet dan uit henzelf komen vind ik.

    Hopelijk kan je dit oplossen!

    Linda
     
  11. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik vind wel dat je dat moet bespreken met hun maar wel mét je vriend.

    Laat hij het maar voor je opnemen, misschien heeft dat meer effect?
     
  12. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    bedankt voor jullie tips!
    of ik er iid op af stap weet ik niet...ben zo bang dat het een keer knalt aan die kant en dat gun ik m'n kleine en m'n vriend al helemaal niet.

    liefs
     
  13. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Ik snap je situatie en ik denk dat ik het ook zou vragen zo op de man/vrouw af. Je hebt toch verder geen band met ze al zou de reactie van hun kant misschien meer pijn doen voor je mannetje dan voor jou. Als ik jou was zou ik willen weten waar dit over gaat en de beweegredenen.

    Succes en geniet van jullie kleine en van elkaar (is ook heel belangrijk) !

    Liefs
     
  14. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dank je,
    genieten doen we ook zeker butterfly :D

    liefs
     

Deel Deze Pagina