Advies gevraagd. Ik heb een leuke winterjas van Noppies gezien, maar zit te twijfelen welke maat. Ze moet hem wel de hele winter aan hebben. Ze heeft nu ook wel kleertjes van Noppies en maat 80 zit nu wel goed qua shirtjes. Andere merken is het over het algemeen nog maat 74. Moet ik dan de jas in 86 of 92 nemen? Wat zouden jullie doen?
Ik zou voor 92 gaan denk ik, ze moet er ook een warm shirt onder aan kunnen en wat ruimte hebben om te groeien. Lastig he?!
Ik zou 'm toch nog niet kopen. Mijn zoontje heeft nog altijd maat 74 en is inmiddels 11 maanden. Hij gaat nu langzaam naar maat 80 maar geen idee hoe het over 3 - 5 maanden is. Ik wacht de herfst even af
Van Noppies zou ik denk ik voor 92 gaan, die maten kloppen vaak voor geen meter. Ik heb een broekje laatst van Noppies gekocht in maat 104, mijn dochtertje heeft normaal maat 92 en dat broekje zit zelfs een beetje strak! Ze zit qua gewicht altijd gewoon op het gemiddelde, dus geen dik of dun kind.
Noppies valt klein! Ik zou eerder voor 92 dan 84 gaan! Zeker als je er nog dikke kleertjes onder draagt en de hele winter door moet! Maar de groei van je kind gaat ook weer niet zo hard als in het begin... Misschien toch even wachten?
Vind Noppies niet echt klein vallen ons ventje is 16 maanden en heeft nog 74. Ik zou geen 92 bestellen das voor 2 jarigen ofzo. Ik zou 84 bestellen.
Ik zag vd week ook een leuke noppies jas hangen (roze met hertjes en bloemetjes ofzo, dezelfde?) maar vond het ook erg moeilijk voor de maat. Lisa heeft nu maat 80, en opzich zou ik dan zeggen 92 voor de winter, maar ik vond hem er zooooo groot uitzien, de 86 vond ik er al erg groot uitzien. Ik wacht dus nog even.
Nou inderdaad die ja die roze. Ik vind hem zo leuk. Ik denk dat ik toch maar voor 86 ga. Als de jas zo mega groot is vind ik ook niet mooi. Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties.