duimpje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door GhitaThakoerdin, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

esmee heeft haar hele duimpje kapot gezogen echt zo zielig.. zit helemaal een kloofje in en doet erg zeer als ik eraan kom.. kan ik daar sudocreme opsmeren of beter om vaseline te gebruiken? :(

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ook een kapotte duim van het zuigen. Ik smeer er of vaseline op of bepanthen creme.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou er zeker geen sudocreme opsmeren. Dat schijnt nogal te prikken als de huid kapot is. Maar als ze steeds haar duimpje in haar mond doet, is het dan wel verstandig om er uberhaupt iets op te smeren? Misschien anders even de (assistente van de) ha bellen om te vragen of zij een tip hebben voor je.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook bepanthen smeren, ik kan me herinneren dat dat ook mocht op je tepels bij kloven en als je kindje het binnen kreeg, kon dat geen kwaad.

5. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Toen mijn ventje zn duimpje had kapot gezogen, moest ik er van de kraamverzorgster bepanthen opsmeren, was zo weer genezen!

6. GhitaThakoerdin

oke dan ga ik dat even halen en proberen..
    vroeg me ookal af of die sudocreme wel kon omdat ze haar duimpje wel in de mond doet..

dankje...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn dochtertje heeft hetzelfde sinds dit weekend, haar duimpje is kapot en helemaal ontstoken. Wist ook niet zo goed wat ik er mee moest, aangezien ze hem steeds weer in haar mond doet. Ik ga eens Bepanthen proberen.

8. GhitaThakoerdin

ik had toevallig nog zo'n klein tubetje liggen wat in het kraampakket zat.. heb het erop gesmeerd.. dus ben benieuwd..

9. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Mijn zoontje zuigt ook soms op zijn duimpje en is dan ook schraal .
    Ik smeer er bepanthenzalf op .
    Dan is het snel weer over .

Deel Deze Pagina