Ervaring onkruidbrander?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wij hebben hele leuke schattige kleine steentjes in ons terras... mindere daarvan is het onkruid! Gek wordt ik ervan!

Nu las is over een onkruidbrander en hierna zijn we opzoek geweest. Kwamen in de bouwmarkt alleen gasbranders tegen, kan het ook daarmee? Of is een echte onkruidbrander handiger?
    Ik dacht eerst dat een onkruidbrander een langere buis zou hebben zodat je staand kan branden maar nu ik erop google ben ik daar niet meer zo zeker van.

En waar koop ik er één?

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Je kunt er een huren bij Boels. Is misschien een beter idee om eerst te proberen hoe het werkt voordat je zo'n ding koopt.

Hier kun je hem bestellen.
    Onkruidbrander (Onkruidbrander)

3. ik zou gewoon spuiten met onkruidberstrijding, 1 dag de zon er op en weg is je onkruid

ik heb een bus van anderhalve liter voor 11 euro

daar kan ik dan 7 x mijn onkruidspuit mee vullen.... Ideaal

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kijk er mee uit! :D De gemeente rijdt hier met van die wagentjes waar vlammen onder vandaan komen om het onkruid te bestrijden. Is nu al een paar keer voorgekomen dat er iets de hens in ging wat eigenlijk niet de bedoeling is... ;)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Toevallig gisteren een achterbuurvrouw gesproken en zij spuit er schoonmaak azijn op (was ze net mee bezig namelijk). Volgens haar helpt het :)

Beter dan giftige rommel.

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    als je strooi zout over hebt moet je het er over 1 gooien 1 dag en het is allemaal dood :)

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Azijn werkt perfect, wat hier ook super werkt zeker als de zon schijnt, de onkruidverdelger van de action!!!!

Stinkt enorm, maar werkt echt heeeel goed!!

Deel Deze Pagina