hallo dames wil even met jullie de volgende delen , geef mijn dochtertje altijd voeding op haar voedingskussen vind het altijd makkelijk en ze mag er ook dikwels in zitten bij mij op de bank, nou eergisteren geef haar voeding prima alles op ge dronken dus ik dacht ga even haar fles uitspoelen en weet bijna 100% zeker dat ik haar goed in de voedingkussen had achter gelaten op de bank. Zet nog niet de kraan aan en hoor een klap en dan gehuil van me kleine. Dat gevoel dat was zo eng ik was net een kat waarbij de haren allemaal rechtop stonden bahhh, dus ga na binnen ligt de kleine op de grond te huilen gelijk op gepakt getroost en zag niet veel alleen een rode bult op haar voorhoofd weet eigenlijk niet hoe ze is gevallen. Ben behoorlijk geschrokken maar na 15min ofzo was ze weer stil ging ze vrolijk verder spelen lachen rollen gewoon het oude zeg maar, maar moest ik toch niet voor de zekerheid naar de doketer foto's laten maken ofzo? Ben natuurlijk nou wel een beetje laat maar hebben jullie zoiets meegemaakt en wat hebben jullie gedaan? Heb haar sterk in de gaten gehouden maar geen rara dingen gezien . Alvast bedankt
Het eerste wat in me opkomt is STOM! Een kindje van 8 maanden is al erg beweeglijk. En een ongeluk zit in een klein hoekje. Snap heel goed dat je erg geschrokken bent, maar geloof dat je dit nooit meer zult doen.
Jawel hoor, er komen echt wel weer nieuwe dingen waarbij je voorheen nog niet stil hoefde te staan! En nee.. ik denk niet dat je kindje naar de dokter hoeft. Een dikke buil, flink even laten doorhuilen en als ze verder niet suffig is of wat dan ook. Gewoon jezelf vergeven en wachten op de volgende valpartij! Astrid is hier ook 2 keer van de bank gevallen, 1x van de trap, ik heb ooit eens in haar oor gebeten, haar oog zowat uitgestoken.. En zij, ze huilen 2 tellen en vergeten het dan weer.. en wij, wij lopen maar met een schuld gevoel. (gaat gelukkig ook weer over)
ja idd Gupsie heg zoooooooo''''''nnnnnn schuld gevoel dat wil je niet weten ja idddd STTTTOOOOOMMMM maar ging altijd goed Zal me idd nooit meer overkomen dat ik haar alleen op de bank laat zitten. maar idd zal wel meer gebeuren waarbij je over heen moet komen.
Hmm, hier ook een vreselijke stomme mama.. Had met mijn eerste ook zoiets meegemaakt. Was op de fiets en hij zat in een zitje voorop en ik moest geld pinnen en zet de fiets op de standaard en hem had ik in het zitje laten zitten, toen was die fiets omgekieperd met kind en al.. zoooooooo ben nog nooit zo in paniek geweest zeg..hij had een behoorlijke buil op zijn voorhoofd, ook helemaal geschaafd, ben in paniek toen naar mijn zus gefietst en zij heeft me gelukkig rustig kunnen krijgen, maar dat natuurlijk nooit meer, wist ik veel toen, nu heb je gelukkig van die handige mama fietsen! Maar ben toen ook niet naar dokter ofzo geweest en vandaag is tie 7 jaar geworden..hihi dom dom dom, maar oh zo leerzaam!
Mijn moeder was vroeger gaan fietsen met mij achterop en mijn broertje voorop... Toen was ze thuis aangekomen, en liet ze mij van de fiets zakken... Toen wilde ze mijn broertje pakken en toen viel de fiets om. In een reactie gooide mijn moeder mijn broertje op de oprit om de fiets op te vangen... DAT is pas stom! Meid, hier heb je alleen maar van geleerd en het is logisch dat je je schuldig voelt, maar het zal je geen 2e keer gebeuren!
er zullen nog wel meer van dit soort momenten volgen hoor meiden ongeluk zit in zo'n klein hoekje en domheid en niet nadenken van mama's en papa's ook wat mijn kiddies al niet hebben meegemaakt og og en kijk ze nu 14 en 13 bijna en ze hebben er niets aan overgehouden
Nou ik heb vanaf het begin niet hem op de commode of alleen op bed laten liggen. Als ik boven ben met iets, leg ik hem in z'n bedje. Beneden in de box, of op een speelkleed op de grond. Kindjes van 8 maand zijn zo bewegelijk die kun je niet alleen laten op de bank.
ik zou toch maar naar de dokter gaan voor de zekerheid. een kennis van ons haar zoontje was ook van de bank gevallen en niks aan dde hand maar later bleek hij een bars in zijn schedel te hebben.
Agos wat zal jij geschrokken zijn! Meestal zit de schrik er bij de ouder meer in dan bij het kind zelf, en als je kleintje verder goed alert en vrolijk is zou ik me niet al te veel zorgen maken. Het is stom idd maar zo denk ik dat iedereen wel eens wat stoms doet/mee maakt. Gelukkig heb ik Lotte nog nooit laten vallen oid maar ik ben echt geen perfecte moeder hoor.. resultaten tot zover: - Stukje nagel wat los zat weg willen trekken en zo het velletje meenemen waardoor het ging bloeden - Groentehap te warm gegeven - Tegen deurpost aangelopen - Vingertje tussen de deur (gebeurde bij mijn man) - Haar op de oprit bij mijn schoonzus gezet om wat uit de auto te kunnen pakken, vergeten dat de oprit schuin omhoog loopt en Lotte valt stijl achterover - In oog geprikt Het kan zomaar gebeuren