Duinrell of Drievliet met kind van 3 (nog net geen meter lang)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Daisykesie, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik kom een beetje laat met deze vraag, maar morgen willen wij lekker een dagje weg...en het wordt Duinrell of Drievliet. Ons meisje is nog net geen meter, dus ze zou gratis in Drievliet mogen. Ik kan me er alleen niet veel van herinneren :p Duinrell is ook lang geleden maar dat vond ik als kind wel altijd heel leuk.
    Wat is leuker met een kind van 3? Andere ouders ervaring hiermee?

2. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    In Drievliet heb je niet heel veel attracties voor kleine kinderen, alleen een aantal in het nieuwe gedeelte. In Duinrell heb je in ieder geval een grote speeltuin, trampolines en het kikkergedeelte aan het begin van het park.
    Drievliet vind ik echt een heel leuk park, maar voor een kind van 3 jaar zou ik toch voor Duinrell kiezen.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Absoluut drievliet!!
    Anderhalve week terug geweest en de kinderen konden in zoveel attracties ze hebben het geweldig gehad!
    Duinrell is leuk voor even, er is een leuke speeltuin, van die fietsen in de lucht een klein sprookjespark met 2 korte shows, een reuzenrad, ballenbak een kleine draaimolen en dan is het zo een beetje wel klaar.
    Drievliet zijn wij echt een hele dag zoet geweest!

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dankje voor je reactie, babbel!

Op fb krijg ik weer precies het tegenovergestelde advies haha.
    In Drievliet zijn ook speeltuinen zie ik en ik ben maar even de attracties gaan turven waar ze in zou mogen.
    Ik kom in Drievliet op 17 en Duinrell 14. Maar in Drievliet is ook 1 show schijnbaar.

Zo lastig!
    Ik denk dat we de gok gaan wagen voor Drievliet. Omdat ze daar dan nog gratis in zou mogen :p

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

De achtbaan zou ze ook in mogen en ik weet zeker dat ze die geweldig zal vinden. Maar om nou €60 te betalen voor voornamelijk de achtbaan en de grote speeltuin....
    Het is dat Julianatoren nog zo ver weg is voor ons haha :p

We gaan gewoon drievliet proberen als ik alle reacties op mn fb ook lees ;)

6. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Dat ze in zo veel attracties mogen in Drievliet, dat had ik niet verwacht. Dat zijn er dan echt veel, leuk. En ze hebben iid ook een aantal speeltuinen in Drievliet, daar had ik even niet aan gedacht ;)
    Veel plezier vandaag!

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Eventueel andere optie linneushof?? Daar mogen ze wel in alles

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Het is Drievliet geworden en dat is erg goed bevallen ;) Ze mocht eigenlijk nog best in veel, we hebben ons in ieder geval niet verveeld hihi. Nog bedankt voor het meedenken dames!

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Goede keuze wij zijn met onze dochter vorig jaar bij duinrell geweest vond het helemaal niks v voor haar

Deel Deze Pagina