Hoi hoi! Weet iemand hier hoe laat de bumba show daar begint? En loopt bumba daar de hele dag rond op het meeting plein? Hoelang kan een kind van 2 zich daar vermaken? Ik twijfel nog hoe laat we moeten gaan
Bumbashow is altijd 13.30 volgens mij. Een kind van 2 kan zich de hele dag vermaken daar. En de meet 16 30 dacht ik....maat dat laatste weet ik niet zeker.
Staan de tijden niet op hun site? Ik vond het ook zwaar tegenvallen. Duur in verhouding met wat je krijgt. Ben er niet lang binnen geweest en vond er weinig aan voor 2 jarigen.
Bumba was toen wij er waren maar ff op het meeting plein, half uurtje zoiets, daarna kwamen er weer andere figuren zoals bumbalu en megamindy enzo. Die figuren blijven elkaar afwisselen. Show weet ik niet meer.
We hebben mooie korting op de kaartjes en bumba is de grote liefde van mn dochter dus ze zal het vast leuk vinden. 16.30 word een beetje te laat als hij dan nog komt. Dan gaat niet meer lukken. Jammer. Maar de show zou ze ook heel leuk vinden!
Afgelopen week 3 keer in Plopsaland geweest. Bumashow was elke dag om 14.30. (Geen 1x gezien trouwens) Bumba, plop, wikki de Viking en Maya wisselen elkaar een beetje af. Ik heb ze niet allemaal tegelijk gezien.
Hoelaat de show was weet ik niet meer meet&greet Bumba was al vrij vlot (tussen 1 en 2 geloof ik) daarna waren Plop en Maya de bij nog.
Half 3 inderdaad. Volgens mij doen ze dat een beetje expres wij hadden om half 2 wel zoiets van nou we hebben het gezien kom maar op met die show maar je blijft toch daar rond hangen (en uiteraard wat te drinken weer nemen of zo) omdat je die show nog wilt zien en volgens mij deden dat er meer, want veel mensen gingen na de show ook gelijk weg