Dames, deze week halsoverkop geboekt op de roompot in ouddorp. Maar... Waar moeten we heen? We zoeken gezellige dorpjes, winkels, zee strand etc. Gisteren in renesse dorp geweest maar was wat klein. Vorig jaar zaten we in Domburg wat al een leuke plaats op zichzelf is. Nu mis ik hier de gezelligheid. Wat is er te doen hier? Evt markt, rommelmarkt etc. Vanmiddag gaan we naar de kaasmakerij. Ik hoop op leuke reacties . Alvast bedankt!
Ik woon zelf in Middelharnis. 20 minuutjes vanaf Ouddorp. Leuk dorpje om een paar uurtjes rond te wandelen en wat te drinken. Ouddorp is ook leuk hoor: mooie stranden en kinderboerderij de Mekkerstee is ook best de moeite waard! Veel plezier
Inderdaad: de Mekkerstee. Op dinsdag is er weekmarkt. Er is ook een super leuke speeltuin: de Flipjes. Woensdag zijn er veel winkels gesloten. Hellevoetsluis kun je ook leuk winkelen (overdekt). Of anders 'de andere kant op' (Zeeland😌, bijv. Naar Neeltje Jans'. Fijne vakantie!!
Je kunt naar Zierikzee op Schouwen Duiveland. Is heel gezellig en leuk om in rond te lopen, je kunt er ook de dikke toren beklimmen (vond ik vroeger altijd erg leuk ) Als je echt wat groter nog wil, dan zou ik naar Middelburg gaan. Is niet heel ver weg van Ouddorp en echt een mooie stad. In Port Zelande is ook een leuk zwembad, dat is niet ver van ouddorp vandaan en daar kun je ook als niet parkgast gewoon zwemmen.
Superbedank voor de leuke tips! Idd de mekkerstee vandaag en dan gaan we van de week naar middelburg Zierikzee en middelharnas. We zijn er tot vrijdag dus komt goed! Nog ergens rommelmarkt? Bij regen gaan we lekker zwemmen, bij t park zit geen zwembad maar we mogen ergens gratis zwemmen maar dat is 3 kwartier rijden. Top dames!
Tips over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande**** in Ouddorp | Zoover Hier staan ook veel tips op.
In Stellendam kun je ook zeehondenopvang A Seal bezoeken. Daar las ik pas iets over. Schijnt vlakbij Ouddorp te zijn. Veel plezier!
Als je in Middelburg bent, moet je eigenlijk ook even naar Veere rijden! Mijn lievelingsstadje in Zeeland. In Middelburg kun je lekker high tea'en bij Honey Pie.
Leuke week gehad! Brouwersdam zijn we gaan vliegeren, Middelburg gaan shoppen, wandelen in veere, heerlijk Chill op de roompot. Domburg was ook leuk! Kibbeling gegeten, strand en shoppen! Voor herhaling vatbaar!!bedankt voor jullie leuke tips!