Iemand ervaring met sites waar je vakanties kan boeken? Tips? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Het hangt van de vakantie af, wil ik een vakantiepark/camping op een zonbestemming dan bij VacanceSelect/Vrijuit/VacanSoleil Andere campings kijk ik op glamping.com Wil ik een hotelovernachting op een specifieke plek dan booking.com.
Ligt er inderdaad aan wat voor een soort vakantie je zoekt. Vakantie dit jaar heb ik bij airbnb geboekt (huisje op een camping in Limburg) Vorig jaar via vacanceselect (glamping in Italië) Voor een vlieg vakantie kom je al snel bij tui/sunweb e.d.
Ik heb dit jaar een vakantie via Tui geboekt, een farmcamp, een Airbnb met vluchten bij Tap, direct bij een accommodatie. Via Booking.com ook al heel veel geboekt, Eliza was here een paar keer. Er zijn zoveel opties!
Wij boeken altijd alles los, kans op zo min mogelijk nederlanders Dus via Booking.com. En omdat wij dat vaker doen krijg je ook leuke kortingen. Nu 10 % korting op de reis.
Wij zoeken altijd op Duitse websites. Als we een mooie accommodatie hebben gevonden (lees: mooie prijs) gaan we naar het reisbureau en vragen of zij die reis ook kunnen bieden. Vaak wel, maar zijn dan zo’n 50,- duurder. Maar dat is het mij wel waard. Dan heb ik voor mijn idee net wat meer garanties. Een kennis van ons heeft laatst een reis geboekt maar hun vliegtuig maatschappij ging failliet. Zij hadden geluk dat ze via een reisbureau hadden geboekt. Daardoor moesten zij een oplossing bieden. (Ze mochten 3 dagen langer blijven zonder extra kosten) Anders hadden ze zelf een ticket moeten kopen om terug te komen.
Dat is echt een gevoels kwestie. Wij wonen op Duitse grens en boeken altijd via Duitsland omdat de service veeeeel beter is! Zowel voor de reis als tijdens de reis in geval van problemen. Neem alleen al het gratis treinticket of korting op parkeren op vliegveld als je met vliegtuig gaat. Kan je al snel heel wat geld besparen.