duinrell

Discussion in 'De lounge' started by lizzy29, Apr 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzy29

lizzy29 Lid

Jan 25, 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vraagje, is het pretpark duinrell leuk voor een kindje van 1,5jaar we willen graag daarheen maar weer niet of er dan ook wel wat te doen is voor een dreumes

2. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Nou ik weet niet. Ik vond het er doodeng en het is trouwens ook een heel klein zwembad eigenlijk, ze moeten het echt hebben van die glijbanen allemaal. En die zijn zo verschrikkelijk eng! Ik dacht ook al dat ik weer zo een aansteller was maar er blijken heel veel mensen zo over te denken. Ik vind vooral met zo een kleintje dat je meer aan een centerparcs ofzo iets hebt.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    efteling is ook leuker voor zo'n kleintje. dan kan ie nog in de draaimolens en nog wat attracties. Duinrell is echt alleen het reuzenrad en de speeltuin voor zo'n kleintje leuk.

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Zonde van je geld

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Dan is pony park slagharen leuker....

6. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik ben 1 keer in Duinrell geweest...en sorry, maar nooit meer... Vond de entree duur en er was bijna niks te doen (niet dat het alleen voor kleintjes was ofzo, er was gewoon superweinig). Ben geen waterrat ook nog, dus het zwembad is niks voor mij...
    Ik ga altijd liever naar de Efteling, ook duur, maar ik kan er de hele dag met goede zin blijven. :) Kleintjes zie je ook alle kanten op rennen. Gingen vorig jaar met vrienden met een kleintje van toen 1,5 naar de Efteling en zij stonden er versteld van hoeveel die kleine mee mocht doen. :) Urenlang vermaakt. :)

7. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nee voor zon kleintje is duinrell echt niks. Wat ik persoonlijk erg leuk vindt voor de kleintjes is julianatoren en drievliet.

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Er is een hele grote speeltuin daar met een binnengedeelte. Daarnaast de kwekkershow ofzo. Groot zembad. Zo,n glijbaan in zakken, carrousel. Het is er wel leuk vind ik voor een kleintje, zeker voor 10 p.p, moet je wel bij de lidl je kaartje kopen.
    O en ook trampolines..:cool:

9. Onje

Onje Niet meer actief

Wij gaan al jaren naar duinrell.
    Voor de kleintjes vind ik het ook leuk hoor. Je hebt een klein soort van parkje met allerlei sprookjes, 2 kleine shows de kwakus kwebbel en play kwek show. Een grote hele leuke buitenspeeltuin, trampolines, bootjes, treintje, een kleine draaimolen een carrousel. Hartstikke leuk juist!!

Binnenkort krijg je trouwens weer een gratis kaartje bij aankoop vam 2 actieproducten bij kruidvat.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,824
    4,199
    113
    Nee ik zou er met zo een kleintje niet naar toe gaan. Ik vind het aanbod minimaal, wat er is is oud en het zwembad is brrrr......vies

11. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    met de gratis kaartjes die je elk jaar bij kruidvat kunt scoren is het nog wel leuk.
    maar voor zo'n kleintje, nee...
    mn dochter van 5 vond het helemaal niks. mn dochter van 8 vind het geweldig.
    maar ik zou t zeker niet aanraden voor zo'n kleintje.

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,980
    136
    63
    Ons ventje vond het afgelopen herfst geweldig daar. Maar ja, die ging ook al mee in de kikkerachtbaan! Ook de andere treintjes en de speeltuin vond hij leuk. Zwembad hebben we niet gedaan.

Met een goedkoper kaartje zou ik het wel doen hoor. Ze vinden het ook al geweldig om overal naar te kijken.

Super dat ik nu weet dat er binnenkort een actie komt voor goedkopere kaartjes! Dan kunnen wij deze zomer weer.

13. lizzy29

lizzy29 Lid

Jan 25, 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het gaat echtvom het park niet om het zwembad. Bij de lidl kun je niet kaartjes kopen voor 10euro pp dus dacht misschien is het dan leuk om met zo'n kleintje te gaan

14. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Niet??? O... Ik dacht het gelezen te hebben, wij waren van plan te gaan met mijn dochters verjaardag. Het is maar 10 minuutjes rijden vanaf hier.

Share This Page