Vuile kleding door kruipen, ben ik de enige..

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Even een vraagje ben even benieuwd hoe jullie dat doen.

We hebben in onze woonkamer een laminaatvloer liggen.
    Een heerlijk vloer om op te kruipen natuurlijk, maar nu zijn eind van de dag de kleren van onze kleine kruiper vies van de vuiligheid van de vloer.
    Ik zuig en dweil elke dag en ben soms geneigd 2 keer per dag te dweilen.
    Vaak kleed ik haar ook nog een keer om, omdat ik het gewoon vies vind staan die kruipvlekken.

Hoe doen jullie dat en hebben jullie daar ook last van.

Moet wel zeggen wij leven met z'n zessen in huis en hebben 5 katten.
    In principe hebben we de schoenen altijd uit, behalve als we even het huis in moeten of met een kwartiertje weer weg moeten.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Tsja het zijn kinderen en die mogen best vies worden .. Als je nou naar een feestje oid gaat vind ik het een ander verhaal

Jinte is vaak ook na 5 min vies :)

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier ook maar ik maak mij er niet druk om.
    Hier heb ik een wasmachine voor :)
    En als we weggaan kleed ik ze even om.

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hoe ik dat doe? Gewoon de kleding in de was!
    En geen witte broeken aantrekken.

Echt niet dat ik elke keer andere kleding aan trok of het moest heel vies en nat zijn!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Idd...ryan is schoon uit bed...vijf minuten beneden en al vuil....en wij zijn maar met vier en een kat...stoom wel elke dag de vloer, maar scheelt niets. ..

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hmm bij ons viel dat reuze mee, toen zij kroop dweilde ik om de dag en stofzuigen elke dag.

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hier ook hetzelde hoor, maar wij maken dan ook iets minder vaak schoon hihi ;) En het hoort er ook wel bij en mijn wasmachine is heel geduldig :D

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als we niet weggaan doe ik haar een simpel broekje aan en gaan we dan wel weg, even omkleden.
    En voor de rest, ach, de wasmachine moet toch ook gebruikt worden? ;)

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier eigenlijk geen last van..
    Maar we zijn hier maar met zn 3en.. Waarvan vriend amper thuis is, geen huisdieren en geen schoenen aan...

Maar als hij hier vies is door eten oid houd ie gewoon die kleren aan hoor.. Aangezien we 3 x per dag eten en tussendoor... Dus ga hem echt niet omkleden(tenzij het heeel vies is, nat oid) alleen als ik weg moet..

Dus ik zou zeggen maak je er niet te druk om..
    Omkleden alleen wanneer nodig, dus als je weggaat oid en einde van de dag de kleren in de was :)
    Kinderen blijven nou eenmaal niet de hele dag schoon

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja hier ook vooral maillots broekjes enz valt wel mee en ik dweil genoeg maar ja het hoort erbij

11. ecl

ecl Niet meer actief

Herkenbaar hoor.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier dweil ik ongeveer 2 a drie keer per week. Stofzuigen idem. Ligt er aan hoeveel we thuis zijn.
    Zijn hier met zijn 3e en 2 honden. Ook hier vieze knieen.
    Maar kan er niet meer wakker van liggen. Heb een paar lichte broekjes/ mailliots achter de hand voor 'het net'

13. oxbow

oxbow Niet meer actief

o ik weet dat het erbij hoort hoor, maar ik vind het leuk als ze er leuk uitziet, maar ik vind het soms zonde van de kleertjes om aan te trekken :D
    Maar inderdaad het hoort erbij en ach van de zomer zal het nog erger worden, want dan lopen de groters er in en uit met zandvoetjes/schoenen.

MAar ik dacht misshien heb ik ee overdreven vieze vloer, ondanks dat ik iedere dag dweil.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook elke dag 2x stofzuigen en elke dag 1x dweilen ( tegelvloer ) en eind van de dag heeft het broekje ook wel kruipplekken maarja hoort erbij
    schoner dan dit krijg ik het niet en savonds kleertjes in de was en klaar ;)

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hmmm niet echt herkenbaar. hier kruipen en rollen er drie over de vloer maar vuile kleertjes daarvan? nee kan ik niet zeggen. ik stofzuig wel twee keer per dag en we hebben geen dieren dus misschien dat dat scheelt. en als het wel vies is kan me dat ook niks boeien want daar heb ik een wasmachine voor

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.824
    4.199
    113
    Nee hier geen last van. Stofzuig 1 a 2x per dag en dweil om de dag. Hier ook 2 katten. Maar wij lopen nooit met schoenen binnen en dat scheelt denk ik ook erg veel

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hoor, hier ook! Volgens mij regent het hier in huis ook zand e.d. :p

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb hier geen last van en stofzuig zeker niet elke dag, laat staan dweilen. We hebben geen huisdieren en zijn met z'n 3en. Schoenen blijven ook gewoon aan binnen. Maar geen vieze kleertjes hier dus!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, dat herken ik helemaal niet eigenlijk. Ze hebben hier zat witte broeken en maillots maar ze zijn nooit zwart, sokken niet en knieën ook niet (in de kruipperiodes). Maar we hebben geen huisdieren en hier wordt binnen niet op schoenen gelopen, dat zal wel veel schelen. Schoonmaken doe ik niet overdreven vaak: elke avond zuigen en 1 keer in de week dweilen

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier twee honden, een kat en een kruipertje dus tja...baal er soms ook van maar meer dan 1x per dag stofzuigen doe ik niet en kan ik niet en de kleren gaan aan het eind van de dag pas de was in...het zij zo.

Deel Deze Pagina