Advies

Discussie in 'De lounge' gestart door nijma, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Is er hier op het forum iemand die veel ervaringen heeft met juridische zaken of misschien zelfs een opleiding in zo'n richting volgt/ heeft gehad?
    Ik ben onverwachts ergens in verwikkeld geraakt en zit met de handen ib het haar want ik heb echt geen idee. Afwachten, advocaat?

Misschien is er iemand die ik een privé bericht mag sturen voor advies?
    Ik zet liever niet meer informatie openbaar neer........

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Heb je een rechtsbijstandsverzekering? bel hen. Ga anders langs bij een juridisch loket in jouw buurt. Dan weet je zeker dat je een goed advies krijgt.
    Niet lullig bedoelt, maar op een forum weet je nooit wat de ander doet met de door jou verstrekte info.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik raad je ook het juridisch loket aan, het is gratis.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Je mag mij wel een pb sturen. Ik heb wel iets met rechten gedaan. En anders kan ik het m'n zus vragen die is jurist.

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb zelf rechten gestudeerd, werk op een advocatenkantoor maar gewoon: of je rechtsbijstand bellen of inderdaad contact opnemen met het Juridisch Loket. Zij kunnen je ook doorsturen naar een advocaat en met deze doorverwijzing krijg je dan ook nog eens korting op de eigen bijdrage (indien er een toevoeging aangevraagd moet worden). je kan ze gewoon bellen.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Welk rechtsgebied? Ik weet wel aardig wat van arbeidsrecht maar met andere zaken kan ik je niet verder helpen :)

7. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Helaas geen rechtsbijstand , maar ga vandaag juridisch loket opzoeken. Had daar nog helemaal niet aan gedacht. Zo zie je maar dat je als je door de war bent zelf geen oplossingen ziet :) ben ook echt hartstikke een onbenul op dit gebied.

Bedankt dames voor de tip ik kan weer een stapje voor uit...

Chiggy... Nee geen arbeidsrecht ik zou eigenlijk niet eens weten welk recht maar hopelijk kom ik daar dan vandaag ook achter.

Sjorsje ik heb je een pb gestuurd, alle beetjes helpen 😊

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Veel succes bij het juridisch loket!

9. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010