Eindelijk is Fenja dan uit de bakerzak! na meerder malen afgebouwd te hebben zonder resultaat is het nu dan eindelijk gelukt! Ze ligt in een slaapzak ipv bakerzak! Ben er helemaal blij mee. Nu al 1,5 week. durfde het haast niet op te schrijven want iedere keer als ik zei dat we aan het afbouwen waren ging het helemaal mis. Maar nu, na 1,5 week kan ik toch wel zeggen dat het goed gaat, en ze gaat niet meer terug! Dit wilde ik even vermelden.hihi Groetjes Yvonne
Ja, ligt soms wat te kletsen snachts, maar dat is niet zo erg, valt vanzelf weer in slaap. Ben zo trots op d'r!
Goed zeg! Hoe heb jij het afgebouwd? Ik wil daar binnenkort ook mee beginnen en dan de nacht als laatst hahah
Wij eerst begonnen met de nachtslaap, want deze slaapt ze het beste eigenlijk. We hebben haar in een slaapzak gelegt met lange mouwen zodat ze toch nog een beetje een bedekt gevoel heeft zegmaar en iets minder met haar armen kan maaien. eerste 2 keren wel 40 minuten ernaast erbij gezeten, op afstand. Paar keer speentje opnieuw in gedaan enzo. Toen ze sliep weggegaan en ze sliep door. Nu slaapt ze vaak al binnen 5 tot 10 minuten. Maar we hebben het hiervoor ook wel 4 keer geprobeerd zonder resultaat hoor, dus schrik niet als het niet meteen lukt. Toen de nacht goed ging hebben we een middagslaap erbij gedaan, toen de avond, en nu alle slaapjes alweer een poosje.