Afschuwelijk, die kindjes zijn voor het leven getekend Opsluiten en niet meer loslaten als die vrouw het gedaan heeft.
Ja indderdaad, ALS die vrouw het gedaan heeft... Ik ben benieuwd naar haar verklaring. Dit is wel de meest voordehandliggende. Misschien wilde ze de vader niet delen met kids? Maar ze snapt toch ook wel dat dit alleen averechts zou werken? En dit moet dan gepland zijn, want je hebt niet zomaar bijtend zuur bij je. Een andere mogelijkheid is, dat de moeder de kinderen heeft opgestookt om het zuur te gooien (daar kwamen ze net vandaan) en dan te zeggen dat de nieuwe vriendin het heeft gedaan. Klinkt misschien bizar, maar is het meer bizar dan dat die vriendin het heeft gedaan? Ik hoop dat de waarheid snel naar boven komt. Dat zuur moet in een container hebben gezeten en daar staan vast vingerafdrukken op. Ik hoop ook dat de kindjes er niks blijvends aan overhouden.
Ooooooh wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ladyxochie: Tuurlijk zou dat bizarder zijn!! Welke moeder Zou zoiets doen omdat ze jaloers is? Haar eigen kinderen maar opofferen? En nu word zomaar ineens de moeder aangewezen! Terwijl er duidelijk in het bericht staat dat de verklaring van de kinderen ook zeer belastend is voor de vriendin van vader. Moeder komt niet eens als verdachte voor . Wat zijn we toch altijd achterdochtig.
pppffff als je denkt dat t niet meer gekker kan.... waar gaat dit heen??? Arme kleine hummels Geef der maar ff aan mij zal ik die zuur ff van kop tot teen over der heen gieten!!! Ziek wijf