ja nou speculaties hebben we niks aan he, mens is gewoon gek, op wat voor manier kan me weinig....dat arme poppetje pff ik kan er niks aan doen maar krijg altijd van die beelden voor me...verschrikkelijk!
wat vreselijk! Al die mensen die uren, dagen, maanden, wat zeg ik....... 7 maanden KNOKKEN om mijn kinderen in leven te houden en dan gooit zo`n domme muts haar pasgeboren kind, dat ze zomaar bij zich mag houden na de geboorte, zomaar van de vijfde verdieping................................................................ ik kan hier alleen maar heeeeeeeeeeeel boos om worden!
Allereerst, wat vreselijk voor dat kleintje. En de persoon die het lichaampje aantrof, krijg je dat beeld ooit nog van je netvlies Maar Tamale, misschien moet je voortaan voor je op versturen drukt even je text herlezen en het iets nuanceren. Natuurlijk schrijf je het vanuit je eerste emotie na het lezen van het gruwelijke bericht, maar ik denk dat je woorden tegen heel wat zere benen aanschoppen... waaronder die van mij.
Wat voor reden of ziekte-beeld die vrouw ook had, het is en blijft verschrikkelijk en er is een enkele reden om zoiets te doen. Ook een psychische ziekte is geen excuus. En ja, ik heb mensen met psychische ziekten van héél dichtbij meegemaakt.
Weet niet of het in dit geval het geval is.. maar euhm, weleens weten koffiedrinken met iemand die in een psychose verkeerde?
NOuja zeg, kun jij ook normale berichten plaatsen. Of reageer jij altijd als een kreng? Reken je mij nu serieus af op de zin dat iemand die een baby uit een raam gooit er nooit meer bovenop komt ( en naar mijn idee ook nooit meer te vertrouwen is in het bijzijn van kinderen ) en zichzelf beter van de flat af kan gooien ipv de baby??? Volgens mij lees jij het verkeerd, want ik bedoelde helemaal niet dat iedereen die een psychose heeft gehad dit moet doen. Absoluut niet. Ik snap je rare post dan ook voor geen kant. Helemaal de toon die je aan slaat niet.
Sorry, maar ik kan me in geen opzicht bedenken waarom ik in dat stukje tekst iets heb gezet waar ik iemand op dit forum mee kwets? Er staat in dat stukje tekst wat jij geqoute hebt, dat mensen die een babytje uit een raam gooien, van mij sowiezo achter de tralies mogen. Of ze dit nu hebben gedaan onder invloed van een psychose of van een verslaving.. Een baby uit het raam gooien mag naar mijn mening nooit een 'reden' voor zijn, want die is er in mijn opzicht niet.
Nogmaals gequote voor je. Er staat toch duidelijk mensen met een psychose, niet mensen die baby's uit een raam gooien. Had je dat er neer gezet was ik het 100% met je eens geweest.
Ik vind ook dat NIKS een excuus is om een baby uit een raam te gooien. Sommigen brengen het zo over alsof een psychose een excuus is. Als diegene echt een psychose had en er is bekend dat ze zwanger is, dan hadden ze haar onder toezicht moeten houden tot de bevalling en daarna het kind naar een pleeggezin. Lijkt me ook verschrikkelijk om een baby zo aan te treffen, zo zielig!
Echt vreselijk voor het babytje omstanders familie etc... Maar even over de toestand van deze vrouw stel he dat ze wel een psychose had, dan weet deze mevrouw ws geeneens dat ze haar baby van het balkon gegooid heeft! En miss was ze niet psychotisch toen ze zwanger was etc... Ik heb van heeeel erg dichtbij al 25 jaar een psychotisch persoon meegemaakt en maak t nu nog mee totdat ze dood zal gaan, en wat ik daar al niet mee meegemaakt heb, gelukkig geen dood door haar schuld maar wel genoeg, en heel veel dingen die ze gedaan heeft tijdens het ziek zijn weet ze niet eens meer dat ze dat gedaan heeft.
Ik snap nooit zo goed waarom iedereen altijd maar meteen met 'verzachtende omstandigheden' komt.. Het is gewoon walgelijk dat iemand zoiets doet! En of deze dame nu wel of geen psychose had doet daar niets aan af.. Want wees eens heel eerlijk.. Als ze jullie kindje van het balkon af had gegooid hadden jullie ook niet gezegd "het is heel erg, maar misschien had ze wel een psychose.."
Pfff.. psychotische moeder of niet, ik vind het gewoon walgelijk! Degene die je 9 maanden lang gedragen hebt, waar je totaal afhankelijk van bent.. Juist die persoon kiest ervoor om jouw leventje te beëindigen door je uit het raam te gooien. Onvoorstelbaar gewoon..
Vreselijk ja.. Psychose of niet! Een psychose zou de situatie mogelijk wat begrijpelijker kunnen maken, wil niet zeggen dat dit dan maar okay gevonden wordt! En een opmerking die hier gemaakt wordt over mensen met een psychose is zeer zeker wel kwetsend. En dan weet je inderdaad niet waar je over praat. En als iemand zo praat, en met deze mensen werkt: dan heb ik echt medelijden met diens cliënten!!
Hmmm denk dat sommigen, waaronder ik, dachten dat je bedoelde dat iedereen met een psychose maar opgesloten moest worden.