Duitse moeder verwaarloosd tweeling en krijgt maar 3 maanden...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Na anderhalf jaar was een Duitse moeder haar kinderen beu, en liet haar zoontjes samen met de hond aan hun lot over. De beide jongetjes kregen nauwelijks te eten, zaten in hun eigen uitwerpselen en sliepen bij hun huisdier. Toen de politie het tweetal uit hun huis in Spandau haalde, maakten de jochies zelfs dierengeluiden.
    'De kinderen waren niet gepland', probeerde de 24-jarige Conny F. zich afgelopen week voor de rechter te verdedigen. 'Ik heb het anderhalf jaar volgehouden, toen was ik zo moe dat ik alleen maar op bed wilde liggen.'

    Zelf zag ze er in het beklaagdenbankje piekfijn uit. Leren jasje, lang zwart haar en een modieus bloesje aan. Haar kinderen, geboren in 2007, leefden echter onder onmenselijke omstandigheden. De verwaarlozing had tot gevolg dat de kinderen zich als honden gingen gedragen.

    Toast en soep
    Het jonge duo overleefde op slechts een toastje en wat soep. Een ware nachtmerrie. Ook de vader keek niet naar zijn zoontjes om. 'We waren allebei fout', gaf Christian H. (25) voor de rechter toe. In december 2010 kreeg het koppel echter ruzie en stond de politie op de stoep.

    Wat de agenten in de woning aantroffen, tartte elke beschrijving. Die haalden de kinderen uit het 'stinkhol' en brachten de ventjes onder bij een pleegmoeder. 'Ik was werkelijk geschokt toen ik ze voor het eerst zag', zegt de vrouw.

    Hondengeluiden
    'Daniel (een gefingeerde naam) gedroeg zich echt als een hond. Hij besnuffelde me, kroop en krabde aan het tapijt als een hond. Hij maakte ook hondengeluiden. De jongens kunnen nog steeds niet zelfstandig eten. Ook slapen lukt nauwelijks. Ze schreeuwen en slaan met hun hoofdjes tegen het bed.'

    De verwaarlozing van haar spruiten kwam de Duitse op 3 maanden celstraf te staan. Daarnaast kreeg ze een taakstraf van 100 uur opgelegd. De vader kreeg een boete van 1.350 euro.



    _______________


    Schokkend hoe die jongens moesten leven. NOG VEEL schokkender wat de straf voor de ouders is!
    Moet toch niet gekker worden!?!!?:x:x:x
     
  2. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Ik word van zulke berichten toch zooooo verdrietig......die arme jongens, zo moeten leven....och arme och arme.
    Misschien stom maar gelukkig hadden/hebben ze elkaar.

    Verschrikkelijk,met heel mn moederhart snap ik niet hoe een moeder haar kinderen zoiets aan kan doen.
    Ik kan hier echt van wakker liggen en gaan liggen piekeren hoe die jongens geleefd moeten hebben.
    Dan breekt echt mn hart..
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    sprakeloos....
     
  4. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Mijn hemel... Waar zit dan je moederhart? Kan me er gewoon helemaal niks bij voorstellen :( arme jongetjes, ik hoop dat het uiteindelijk goed komt met ze.

    Kan wel janken van dit soort berichten, bah!
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je zo moe bent (en misschien wel depressief) dan schakel je toch hulp in? In plaats van in je nest te gaan liggen en je kinderen aan hun lot over te laten.
    En dan voel ik me soms al schuldig als ik vind dat Eva en Lisa even zelf moeten spelen.... Sommige mensen... en dan die straf, echt belachelijk! Ik neem aan dat de kinderen in een pleeggezin blijven?
     
  6. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Ik kan je vertellen (en ok mijn kinderen waren wat ouder en geen tweeling) dat ik inderdaad naar de dokter gestapt ben toen het hier niet meer ging. Dan krijg je een pilletje en na de gewennings periode bruis je weer van de energie en kan je je kids weer gewoon verzorgen. Tot die tijd is het even kiezen op elkaar want zij kunnen er immers ook niks aan doen! Maar sowieso... ZIJ was moe, en die vent dan?

    Wat een rotsmoes zeg, niet geplant.
    Dan had de hele beschaving zich als hondjes mogen gaan gedragen want voor dat er een pil bestond om het tegen te gaan viel er niet te plannen :x
     
  7. 2xtantein1week

    2xtantein1week Fanatiek lid

    15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je dit kan doen.. Ik begrijp dat je heel erg in de knoop kan zitten en de verzorging niet meer aan kan.. Maar er zijn toch nog meer mensen? En die vader dan? DIt is te belachelijk!! En was er verder dan helemaal geen familie?

    Ik snap er niet van en vind de straf een belediging voor die arme kindertjes..

    Van dit soort berichten krijg ik altijd de neiging in de auto te stappen en die kindje te gaan verzorgen. Met als doel dat de kindjes gaan beseffen dat ze echt de moeite waard zijn, en zelfs heel bijzonder zijn!
     
  8. 2lovelychildren

    2lovelychildren Niet meer actief

    ja logisch dat dit zo vaak gebeurd met deze belachelijke lage straffen tegenwoordig,bah wordt er kost misselijk van .
    arme kindertjes.
     
  9. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    OMG :x:x:(
    Is toch niet normaal meer..
    En dan zo'n lage straf krijgen ook zeg.
    Dan komen ze nog makkelijk er vanaf..
    Hopelijk lukt het de pleegmoeder de kids weer een normaal en liefdevol leven te geven.
     
  10. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    kan er wel om janken als ik me die jochies inbeeld...wat verschrikkelijk dit...
     
  11. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Er klopt geen ene reet van het duitse rechtsysteem... de huizen zijn hier goedkoop en de benzine ook. Maar daar houdt het op. Krijg je gelazer met het rechtsysteem, dan kom je erachter dat er geen ene reet van deugt...
     

Deel Deze Pagina