Ik moet binnenkort een aantal dagen naar Duitsland en ga daar veel data verbruiken. Dus te duur om dit met mijn huidige (Nederlandse) abonnement te doen. Ik wil een pre-paid kaart aanschaffen van een Duitse provider. Met zo'n 1 GB aan data erop. Wie weet bij welke provider ik het beste kan zijn? En is het ook mogelijk de kaart al thuis te hebben vóór vertrek, zonder dat ik ervoor naar Duitsland moet rijden? Misschien zijn er hier mensen, die vaak naar Duitsland gaan of in de grensstreek wonen, die antwoord hebben op mijn vragen Bedankt!
Lebara is goedkoop. SiMkaart is gratis en 1gb internet kost 10. Ik heb Geen ervaring met Duitse Lebara maar wel met Nederlandse en Franse en heb niks om te klagen Free SIM cards | Free pay as you go SIM cards & deals | Lebara
Kan ik die ook gewoon bij een tankstation kopen? En dan ook zonder je volledig te moeten registreren?
Hm bij een tankstation weet ik niet, maar bij de shops waar ze kranten & cigaretten verkopen vaak wel. Herkenbaar aan een blauwe Lebara sticker op het raam. je moet je wel online registreren..volgens mij ook je id nummer invullen maar dat weet ik niet meer zeker.
Als wij op vakantie gaan door of naar Duitsland kochten we altijd een kaartje van de Aldi.. Aldi-talk heet dat. Ideaal!! En goedkoop