ik weet niet of ik de vraag heir mag stellen.. dus mag het niet SORRY maar in ieder geval ik ben voor de gein aan het kijken op ebay.. nou vraag ik me af als ik ergens op bied komt er dan nog BTW bij ? of niet? en zo ja hoeveel procent is dat? bedankt alvast
nee hoor, er komt geen btw bij. Er komen verkoopkosten bij als je producten gaat verkopen, meestal worden deze kosten doorberekend door de verkoper in de verzendkosten maar sommige ook niet hoor.
Ik vind Ebay geweldig.. het heeft overigens ook wel iets verslavends.. ik ben wel eens midden in de nacht opgestaan bij de afloop van een veiling... en dan op het allerlaatste nippertje iemand overbieden, geweldig! Vaak komen er verzendkosten bij, meestal staat het gewoon bij het object. Mocht je bij iemand uit de VS kopen, dan kunnen die verzendkosten soms best hoog uitvallen. Meestal is het wel zo dat als je dan meerdere objecten bij 1 verkoper koopt, ze de artikelen bundelen en je minder verzendkosten betaalt. BTW e.d. komt er niet bij.
okee super bedankt dat weet ik dat en het is inderdaad verslavend ben vandaag voor het eerst pas goed gaan kijken daar.. en haha ik zit er nu al de hele tijd op niet goed dus maar bedankt dan ga ik weer snuffellen
ja staat er gelukkig heel vaak bij en waar het niet bij staat doe ik het niet... haha 1 ding weet ik wel pfff het is erg versalvend heb nog niks maar ben nu bezig met digitale camera hier gewoon uit NL kan hem zelf als ik wil dan zelf ophalen haha i hope so zo niet kijken we weer rustig verder... bedankt in ieder geval