Bloedverlies met witte stolsels

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Pompeltje, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Na de bevalling het gewone bloedverlies met stolsels gehad en daarna weg. 2 maanden na me bevalling verloor ik wat bloed en de dag erna wat meer. Ik dacht dat me ongesteldheid het weer was en ben dus gelijk aan de pil begonnen. Nu heb ik 1 maand de pil geslikt en ben hem door gaan slikken.

Gisterenavond naar bed gegaan met flinke buikpijn, vanmorgen opgestaan hetzelfde. Nu ging ik vanmorgen naar de wc en *floep* zo een hele grote witte klodder (sorry voor de details) met extreem veel bloedverlies. Vond het er vaag uitzien ook zo witte/doorschijnende klodder. Nu net weer naar de wc en ligt er in me inlegkruisje weer een stukje witte klodder met allemaal bloedstolsels.

Nu vraag ik me dus af komt dit omdat het dan blijkbaar dwars door me pil heen me eerste ongesteldheid is? of zal het ook wat anders kunnen zijn? En vraag ik hier ook maar gelijk zit nu op dag 12 ongeveer van me pil moet ik die gewoon doorslikken? Ben ik dan wel veilig? En dan einde van de maand weer stoppen en ongesteld worden?

Misschien dat iemand hier een antwoord weet.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Misschien ff je huisarts bellen meid.

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

dit klinkt niet normaall dus zou echt je huisarts bellen!

4. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren gebeld kreeg ze niet meer te pakken.
    En nu sinds vanmorgen geen stolsels meer maar gewoon helderrood/bruin bloed verlies. Nu in ieder geval zeker maar bellen voor een andere pil want neem aan dat de pil niet goed/sterk genoeg is voor me als ik een flinke doorbraakbloeding krijg met gekke stolsels..

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Pil heeft ook even tijd nodig, duurt ongeveer 3 maanden voor je lichaam er aan gewend is.

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Na het krijgen van een kindje kan je eerste menstruatie heel heftig zijn. Ik had in een half uur een heel maandverband vol. Ook had ik veel stolsels erbij zitten.
    En geef je pil eventjes de tijd. Gebruik wel voor de zekerheid ook een condoom tijdens het vrijen. Ik zou de pil gewoon doorslikken. En kijken bij je volgende menstruatie of het je bevalt of niet.

7. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden, dan slik ik de pil volgende maand weer gewoon door. Neem aan dat, dat gewoon mag. En dan wacht ik inderdaad nog even af. Heb alleen een vrij ''grote/slechte'' geschiedenis met anticonceptie. Heb namelijk al veel pillen gehad en ook de mirena spiraal. Zelfs met de mirena spiraal werd ik om de 2 weken ongesteld. Niet zo extreem maar wel flink bloedverlies waar ik niet vrolijk van werd en dat 1.5 jaar lang.

Maar bedankt voor de reacties meiden, voel me al wat meer gerustgesteld.

Deel Deze Pagina