Iemand die daar al eens is geweest en dan specifiek het resort met de lodges en niet het vakantiepark gedeelte?
Of het een beetje leuk is? Voor een 10 jarige nog bijvoorbeeld. Mooie (En vooral ook schone huisjes)?
Wat ik heb gehoord van iemand die er werkt, is dat de huisjes niet zo schoon zijn.. het probleem is dat ze te weinig schoonmaaksters hebben. In de horeca loopt het nog niet zo, veel nieuw personeel met weinig ervaring heeft. Vanuit het safaripark gezien staan de huisjes heel dicht bij elkaar. Mooi wel allemaal, want het is net open..
Ik up deze even Ben er ook naar aan het kijken en benieuwd of er meer ervaringen zijn. (Misschien @Essie3 nog?)
Oeps, ik dacht dat ik al gereageerd had. Niet dus... Wij vonden het wel leuk voor een keer maar gaan er niet nog een keer heen. De meeste huisjes staan pal aan de savanne dus de dieren lopen zo langs je terras. Zeker leuk om te zien hoor, maar wij kregen door alle hekken (logisch natuurlijk!) er toch nog vooral een dierentuingevoel bij ipv een echt safarigevoel. Het park is op zich netjes. Ons huisje was goed schoongemaakt en de inrichting vond ik voor een vakantiewoning nog best gezellig. Een andere plus was dat je vanuit het resort zo het safaripark in loopt. Minpunt vond ik dat de huisjes wel erg dicht bij elkaar staan. Er is ook geen begroeiing dus je kijkt zo bij de buren het terras op. Op het resort is verder nog een klein zwembad en een speeltuin. Niet heel spannend voor een 10 jarige maar wel oke. Het ontbijt was heerlijk, lekker uitgebreid. Hoe het avondeten in het restaurant is weet ik niet omdat wij ergens anders hebben gegeten. Ik weet wel dat je ook pizza's kan laten bezorgen bij je huisje. Het safaripark zelf vonden wij goed te doen in 1 dag. Het park is niet heel groot. Je kunt het prima allemaal lopend doen. Al met al leuk voor een keertje maar wij zullen niet nog eens gaan.