Wij hebben rond mei/juni 2 weken vakantie en ik ben een leuke bestemming aan het zoeken. Ik wil op zich best een keer naar noord/midden Frankrijk, maar ben bang dat het weer dan nog niet goed genoeg is. Wat zijn de meest zonzekere bestemmingen voor rond deze periode? Ik wil aan de reis zelf (dus zonder leefgeld) ongeveer 1500 uitgeven.
Ligt eraan hoever je wilt vliegen? Wat is de max? Ben nu 2x in Egypte geweest en daar heb je 100% zon in die periode! Egypte is niet duur en ongeveer 6 uurtjes vliegen
Meestal is het op de Griekse eilanden al mooi, Turkije, Canarische eilanden. Als je niet wilt vliegen: Italië en Zuid Europa
Wij zijn in juni naar t gardameer geweest, maar hebben pas geboekt vlak voor we gingen ivm het weer. Vorig jaar zuidfrankrijk idemdito. Het is niet per se zonzeker. Maar wij hebben dus 2 vakanties super weer gehad!
Okee, we zitten nu te zoeken in de Ardeche, Frankrijk. Ik vraag me af hoe het weer daar is in juni en of er wel wat drukte is. Het hoeft niet zo vol te zitten als tijdens het hoogseizoen, maar een beetje mensen om ons heen is wel fijn. Ik weet dat het aan de cote d Azur wel heel vol zit op de campings in die periode, maar hoe zit dat met de Ardeche?