Hahaha, ik ga voornamelijk uit eten in Duitsland! Veel keuze, (iets) goedkoper én vriendelijker personeel.
Wat goed om dit te lezen. We gaan binnenkort weer naar vrienden in Duitsland, kan ik even pampers scoren!
Wij wonen ook vlak aan de grens, ik haal er cosmetica produkten, luiers, wasmiddel, ook lego of playmobil sscheelt enorm veel
mijn zusje woont in berlijn en schrok zich een ongeluk van de prijzen voor zonnebrandcreme toen ze hier vorige week was. Als we dicht bij de grens zouden wonen zou ik het wel weten.
Hier ook een keer per maand naar de DM, ik gebruik de luiers van babylove vind ik.veel fijner als pampers! Niet in de aanbieding betaal ik dan 15 cent per luier. Voor billendoekjes betaal ik 4 euro voor 4 pakken van 80 doekjes. Naar welke supermarkten gaan jullie in dld? Want daar kom ik nooit.
Ik woon vlak bij de duitse grens en ik haal veel in duitsland van billendoekjes, luiers, kattenbakkorrels, verzorgingsspul voor de kids en voor mezelf etc. Het enige wat ik niet haal is vers vlees want dat smaakt net anders en ik vind het niet lekker.
Ik ga minimaal 4 keren per jaar naar DL boodschappen doen, haal er altijd de wasverzachter, scheelt minimaal de helft met hier in NL, verzorgingsproducten haal ik er ook. Sla altijd voor minimaal 3 maanden in
Het scheeld idd erg veel! De wasmiddel die ik gebruik van de lidl kost ik nl 3,99 en dezelfde kost in dl 2,25 per flacon.
de oranje pakken pampers kost daar 7 euro per pak, en hier over de 10 euro. Daar sla ik meestal een paar pakken van in. Hetzelfde met wasverzachter. Ik heb altijd de witte lenor. Maar veel dingen zijn hier hetzelfde als ze in de aanbieding zijn. Dove 1+1 gratis bij de kruidvat is goedkoper dan 2 flessen in duitsland. Ik vind het zelf erg leuk om andere producten mee te nemen. Andere ontbijtproducten, bakspullen, toetjes. Wij maken er altijd een leuk dagje uit van. Eind juni gaan man en ik ff een dagje winkelen in bremen en dan gaan we op de terugweg ff langs de supermarkt in leer.
Ik ook bijna alles daar. Alleen geen luiers want gebruik kruidvat. Head&shoulders idd 50% goedkoper dan hier Haarverf voor 2,45. Mascara's die hier over de 10e zijn kosten daar de helft...Kan wel eeuwen doorgaan. Ich liebe Muller und DM!