ik krijg zondag visite en dacht eraan om pannekoeken te bakken ( makkelijk tussen de kadoos door en kan ze van te voren al maken) er zijn 7 volwassen en 1 kind wat er misschien 1 eet. en de baby 2 stukjes hahaha zou ik aan 3 pakken pannekoekenmix genoeg hebben? gaan er ongeveer 10 uit een pak. ik zet ook nog gehaktballetjes op tafel, gevulde eitjes en nog iets.... moet even kijken
hier eten volwassenen 3 pannenkoeken.. of 1, als ik een hele dikke spekpannenkoek bak (zit dan beslag in voor 3 hehehe).. samen met de rest moeten 3 pakken meer dan genoeg zijn..
Lijkt me wel genoeg ja, ruim voldoende zelfs Hier eet C meestal 2 of 3 pannekoeken (ja echt waar) en wij ook 3 en soms 4. Ligt eraan of ik er meer melk in doe, dan zijn ze wat dunner.
En moet zeggen, vaak staat er een hoeveelheid op het pak, maar haal ik er altijd een paar meer uit hoor... Sccs!
10 pannenkoeken uit een pak hoe dik zijn ze dan wel niet? Ik maak juist altijd lekkere dunne pannenkoeken veel lekkerder vinden wij... Ik zou zeker 3 pakken doen wat overblijft is de volgende dag ook nog lekker
hier een kind wat gerust 4 pannenkoeken eet. wij eten er vaak ook 4 tot 5 per persoon, maar ik bak geen hele dikke, maar ook niet van die hele dunne die je weg kan blazen hahahah maar waarom haal je geen kant en klare?? die zijn ideaal even in de megnetron en klaar
Ik denk dat 3 ook meer dan genoeg zijn. Ik eet er normaal ook drie en ik ga er vanuit met alle snoeperij tijdens de viering dat er misschien wel minder gegeten wordt.
hier 2 dagen geleden pannenkoeken gebakken en ik haal altijd t dubbele uit een pak dan wat erop staat. ik bak wel hele dunnetjes dan maar mijn kinderen 3 en 1 jaar eten er allebei een stuk of 5 op en wij volwassen ook een stuk of 6 a 7. dus reken maar uit maar aan 3 pakken heb je zeker genoeg
Nee geen kant en klare kopen hoor. Zelfs mijn zoontje, die er zoveel als mij op kan, eet hier nog geen 1 pannenkoek van om, iiekk