hoihoi!! ik ben me van de week heelmaal rot geschrokken, mijn vriend die voor werk naar duitsland moest belde me de avond dat ze weer thuis zouden komen rond zeven uur op... ze hadden een ongeluk gehad!! ik schrok me natuurlijk helemal de tering... twee van zijn collega's moesten voor controle naar het ziekenhuis. zelf had hij gelukkig niks! (WAT een opluchting!) hij kwam dus rond vier uur weer thuis, een van zijn collega's moest in het ziekenhuis in duitsland blijven maar de andere mocht ook alweer mee naar huis. nu moet hij morgenvroeg weer terug naar duitsland! en dan blijft hij het hele weekend weg.... ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet fijn vind dat hij weer terug moet... gewoon alleen al het idee dat hij daar dinsdag een ongeluk heeft gehad zit me niet lekker...
dat klopt ook wel.... maar als ik de foto's van het ongeluk zie... hij heeft wel geluk gehad joh... hier is de site van het duitse nieuwsbericht... er zijn drie foto's Elzer Berg gesperrt: Drei Fahrzeuge rasen ineinander - Regional - Rhein-Zeitung
dit kan overal gebeuren, maar de kans dat het gebeurt is 1 op heel veel. dat het net nu die ene keer je man/vriend overkwam is balen, maar gelukkig heeft hij niks! ik ga er niet van uit dat hij weer in duitsland een ongeluk zal hebben. het is in ieder geval niet nodig nu schrik te krijgen, want dan mag hij straks geen enkele weg meer op van je
Joh ik begrijp dat de schrik er in zit, maar het echt niet zo dat je in Duitsland meer risico loopt op een aanrijding als elders. Dus probeer het toch een beetje los te laten meid.
thanks meiden! mijn vriend vertrekt zaterdagochtend weer terug naar duitsland en komt dan maandag eind van de dag terug naar huis ik denk dat hrt wel goed komt. nogmaals bedankt