Wij hebben een vakantie geboekt naar Turkije dit word onze 5de keer Turkije altijd een visum op het vliegveld gehaald,maar nu voor het eerst via de Turkse overheid.. Wie heeft ervaring met de snelheid waarmee je de visums krijgt? Wij mijn vriend en ik moeten een nieuw paspoort ivm de nieuwe regels over de geldigheid bij terugkomst .. wij vertrekken 17 juni en zijn van plan om na de pinksteren een nieuw paspoort aan te vragen dit duurt ongeveer 5 werkdagen en zou dus begin juni binnen moeten zijn zijn wij dan nog op tijd voor de visum aanvraag..
Oja dat kon ik niet vinden op de site of ik heb er over heen gekeken,maar wat zijn de kosten per visum?
verschild per waar je hem koop op de site van de Turkse overheid 19 euro per persoon bij reisbureau's of Nederlandse site 25 euro per persoon
Ik heb ze toevallig echt net gekocht. Binnen 10 sec heb je ze binnen. Ik was voor 4 personen 80 USD kwijt en 0,70USD aan servicekosten. Wees je wel bewust dat je een credit card moet hebben om ze te betalen. Ik heb de creditcard van mijn vader gebruikt maar ze kunnen niet anders betaald worden.
Bedankt voor je tip,maar wij hebben een creditcard en daarom ook bewust gekozen voor de Turkse overheid site omdat ze daar goedkoper zijn..