Eisprong, innesteling, afscheiding... pfff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirtte, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirtte

Mirtte Lid

13 nov 2006
    9
    0
    0
    Hallo allemaal, ik lees al een hele lange tijd mee, en kan het toch echt niet laten om nu zelf ook een vraag te stellen. Het is er al meerdere malen over gegaan maar bij iedereen is en voelt het anders vandaar mijn topicje.... Ik heb niet echt een hele regelmatige cyclus, nl 25-32-28 (dus opgeteld en gedeeld door 3 is het 28 dgn) en 14 dgn opgeteld bij mijn eerste cyclusdag, en ervan uitgaande dat dan mijn eisprong was (ik voel nl. niets hiervan) hebben we 2 dgn ervoor, de dag zelf en de dag erna geklust. Van de week 4 dgn. na de eisprong kreeg ik steken in de buurt van mijn liezen en de dag erna vreselijke pijn in mijn onderbuik. Wat is dit? Het is nu wel over, duurde niet zo lang, dus denk niet dat het dan een innesteling geweest kan zijn. En dan nog iets anders... ik heb de hele week eigenlijk al last van afscheiding. Niet zo rekbaar als rond die eisprong, maar wel wittig, en korrelig (excuse me fot that) Beetje zo'n nat gevoel snap je? :oops: Enfin, k hoop dat iemand me wat wijzer kan maken, alhoewel, ik reken maar op een naderende ongesteldheid (NOD 1 dec) om mezelf niet te verlekkeren op een zwangerschap....

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi Mirtte,

Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar witte korrelige afscheiding kan ook een teken zijn van een infectie.. ik weet niet of het bij een zwangerschap hoort ..
    steken en pijn in de liezen heb ik ook, maar ik ben niet zwanger. Ik heb hier al wel regelmatig gelezen dat het bandenpijn kan zijn, maar dat hoeft dus niet, jammer genoeg.

ik hoop dat jij voor jou wel tekenen van zwangerschap zijn!

groetjes Marieke

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ze zeggen vaak ook dat als je veel witte vloed hebt, dan is je eisprong geweest. Tenminste mij klinkt eht bekend in de oren. Als mijn eisprong geweest is (wat ik vermoed ;)), dan is het bij mij ook wit en korrelig. En die steken in je lies enzo, dat heb ik ook de tweede helft van mijn cyclus. Dus of dat nou is omdat je niet zwanger bent, of juist weer wel. Word ik ook best onzeker van. Maar de symptonen van menstruatie en zwanger ligt ook weer erg dicht bij elkaar... Vermoeiend allemaal he?
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Suc6!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Steekjes in de lies en buikpijn wijzen toch juíst op de eisprong! Misschien had je je ei dus op dat moment!

5. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    ik zit zon 6 dagen na men ei en heb ook zeurende onderbuik wat trekkende pijn bij mijn eierstokken en ook dat witte korrelige echt spierwit is het. vorige maand had ik dat dus niet ppppfffff....
    wachten ... en wachten.... en wachten :(

liefs sancho

6. Mirtte

Mirtte Lid

13 nov 2006
    9
    0
    0
    Hhhmmm. Nee, erg verwarrend idd. Maar ach, 1 dec. is mijn NOD, dus ik wacht maar rustig af. Zal wel gewoon ongi worden.... :cry: De symptonen liggen idd erg dichtbij elkaar ja. Ik hoop alleen niet dat ik toen pas de eisprong had, want dan is het zeker weten niet raak... Iig bedankt!

Deel Deze Pagina