Jeetje, het is mei, maar wat een weer. Komende 2 weken ook niet echt een goed vooruitzicht zeg. Ik ben heel benieuwd wanneer de lente begint. Volgens mij slaan we die over? Hopelijk maar een goede zomer en lekkere fijne na zomer... Wat dit is echt depressie weer :x Moest ff kwijt
Depressief weer? Zijn heerlijk in tshirtje buiten in de tuin. Begint nu wel wat bewolking te komen, maar tot net dus heerlijk zonnetje. Uiteraard mag het nog wat warmer worden zodat er lekker die jurkjes weer uit de kast kunnen trekken
Nou het heeft amper geregend heel april. Wel iets kouder dan normaal, maar ook het aantal zonuren kon niet op ( ook veel meer dan gemiddeld ). Dus die regen is eigenlijk heel erg welkom en het is ook helemaal niet koud. Aankomende periode wat wisselvallig maar prima temperaturen en normaal lente weer. En verder dan 4/5 dagen moet je sowieso niet kijken 😉
Ik heb het echt in 2015 alleen nog maar super koud gehad en best veel regen. Misschien paar dagen zon? Maar echt niet veel vind ik. Vorig jaar was het beter. Gister was enige mooie dag van de week eigenlijk. Beetje regen is zeker niet slecht, maar geen weken of dagen achter elkaar hoor, bah
vorig jaar was de lente inderdaad erg goed, dit jaar wat minder, maar voor de tijd van het jaar mogen we niet klagen. we hebben zeker al een paar mooie dagen gehad. en een beetje regen is goed voor de plantjes. het is inderdaad niet koud buiten!!
Haha dat zal wel, maar hier regent het toch best vaak? Misschien schijnt nu ergens anders de zon, maar hier niet hoor. Koud is het wel geweest, ook veel bewolkt. In de tuin zitten heb ik echt nog niet gedaan.
24 graden en zon hier de komende week wordt het rond de 30. Dat wordt lekker genieten met mijn dochter.
Afgelopen week vakantie gehad en veel bodywarmer aan gehad en Kids zelfs zonder jas. En ook allemaal een rood bruin snoetje! We zaten gewoon in Ned. (Zeeland) vandaag thuis en vandaag pas regen gezien.
Ik vind het ook vreselijk. Het regent hier al de hele dag. Ik twitterde van de week al dat het net herfstvakantie is ipv mei vakantie... Merk dat ik écht toe ben aan zon en 25 graden. Gelukkig hebben we al wel een aantal mooie dagen gehad, dat deed me wel goed. Maar ben nu wel klaar met die kou en dat depressieve weer, maar goed ik ben er ook ontzettend gevoelig voor.. Hier staat de verwarming op 19 en ik zit met thee onder een dekentje.
Hier gelukkig wel goed weer. Gisteren verjaardag van mijn zoon gehad en het was echt heel warm in de tuin gewoon.
Onze plannen om te gaan wandelen hebben we hier alvast afgelast. Het regent / miezert hier al de hele dag (België - ergens tussen Antwerpen en Brussel). Hier dus ook een serieus druilerige zondag waar bijna de enige optie binnen zitten is (tenzij je graag of kletsnat wordt of de hele tijd met een paraplu boven je hoofd loopt). Waar zit die zon en 25 graden? Die planten geef ik desnoods wel water met het water uit onze regenput . Waar woon je, Chillin?
Vanmorgen/vanmiddag tot ongeveer 14:30 buiten geweest in de zon met blote armen. In de tuin gerommeld, lekker koffie gedronken jn de tuin, de kleine op een kleedje buiten gespeeld, gewandeld door onze tuinen.... Oftewel, super weertje! Sinds ongeveer 15:00 regent het lichtjes. Ook de afgelopen periode hier prima weer gehad, tuurlijk soms een buitje, maar over het algemeen top weer!
Hier ook fris en bewolkt, af en toe regen. Vind het wel ontspannend om naar regen te luisteren, maar een dagje zon zou ik ook niet afslaan..
Hier was het de hele ochtend grijs, rond 12:00 begon het te miezeren en vanaf 13:00 flinke regen en het lijkt ook niet meer te stoppen Voor de tuin is het goed maar voor mijn humeur niet, zeker niet als je een bejaard hondje hebt met een blaasprobleem waarmee je gemiddeld 8 tot 10 keren per dag een rondje mee moet wandelen en anders heb je binnen een waterballet.
hoop het voor jullie! idg Fijne dag gewenst! achja, wat doe je eraan he... je kan het weer helaas niet sturen. vorige week zaterdag deed ons neefje zijn communie, en was het bagger weer. 2 weken van te voren elke dag zon.. nou dat was ook sneu... en gelukkig tegen een uur of 2 kregen we zon... we gaan maar uit van een mooie warme zomer!