Goeiemorgen! Heel onzeker word ik van allerlei symptomen die sommigen al heel snel lijken te hebben bij zwangerschap. Wij zitten in ronde 10: voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik had 2 positieve testen afgelopen zondag & maandag. Druk geklust dus . Nu, waarschijnlijk 4 dagen na eisprong, heb ik echt nog geen zere borsten. Is dat dan een slecht teken? Waar ik wel de afgelopen dagen last van heb ( en niet om heel graag ook maar iets te voelen is duizeligheid. Vooral bij opstaan. Soms denk ik echt dat ik niet goed word...enfin... Mijn NOD is pas volgende week woensdag. Nog 1,5 te gaan dus maar ik word soms zo onzeker als ik niet meteen van alles voel... Behalve dus die duizeligheid... Herkenbaar voor iemand?
Je zit pas 4dpo, dus als het al goed is gegaan is het nu pas bezig met innestelen. Maar ja alles is mogelijk. Bij mijn zoontje heb ik echt 9 maanden helemaal nergens last van gehad en bij mijn 2e zwangerschap (bbz) had ik vanaf eisprong echt overal last van wat je maar kon bedenken. Het hoeft echt geen slecht teken te zijn dat je nog niks merkt. Wat betreft je duizeligheid, ik had er bij mijn bbz wel last van, maar ik dronk toen ook gewoon te weinig en mijn ijzergehalte was te laag. Dus het kan gewoon aan het warme weer opeens liggen. Nog even in spanning zitten en dan weet je het, succes!