Rare vent kijkt de tuin in

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

We komen net thuis en gingen onmiddellijk de tuin in dus zonder de rolluiken omhoog te doen.
    Zitten we daar en ineens komt er ene kop van een man boven het hek uit en kijkt zo richting de scooter en cabrio auto en toen hij ons zag ging hij snel weer verder.
    De poorten zijn echt hoog bij ons dus je moet op je tenen staan om met je kop boven poort uit te komen dus hij kwam echt bewust kijken.
    Vriend zijn reactie was snel dus hij ging onmiddellijk de straat op om die man aan te spreken maar hij was al 30 meter verder in 30 seconden.

Hij liep snelsnel door en brabbelde wat van "ik wilde kijken waar ik mijn caravan kon stallen" en liep snel door. Was eigenlijk al te ver om erachter aan te rennen.

Onze tuin is heel klein dus hoe kan je hier dan ergens een caravan stallen?

Is dit iets om in de gaten te houden denken jullie? Vind het wel een beetje eng en raar

2. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Bah, beetje raar idd.. Zou het wel in de gaten houden, was het ook niemand uit de buurt ofzo?

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Ik vind het wel een beetje verdacht klinken ja! En waarom zou iemand in godsnaam een caravan in iemands tuin willen parkeren:( Beetje vreemde smoes ook (want lijkt mij een smoes)

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik vind dit ook wel verdacht.

Kun je geen melding maken bij een wijkagent?

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

#5 sydneys, 5 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2014
    Tja het is niet dat hij in de tuin zou kijken voor ideeën op te doen want zo geweldig is de tuin niet.
    Staat een auto en een scooter in en verder 50 lege bloempotten en een tafel en stoelen.

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Zou het zeker in de gaten houden.

Zou het ook even melden bij de politie zodat ze het ook wat meer in de gaten kunnen houden.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Melding van maken. Mocht er dan ergens iets weggehaald worden gehaald dan kunnen ze nog iets met jullie signalement

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Melding maken bij de wijkagent, hebben jullie geen facebook pagina van de wijk ? Wij wel en sinds kort zelfs watsup groepen om mensen alert te maken en samen te reageren.

9. KimK

KimK Niet meer actief

Zeker iets aan doen. Kun je de scooter binnenzetten? Klinkt mij namelijk in de oren als iemand die op jacht is om te kijken waar hij kan gaan toeslaan. Caravan stallen? Echt een slechte smoes ;).... Ik zou de politie bellen en dit aangeven. Misschien is er in jullie buurt wel meer gestolen en kunnen ze iets met jullie signalement.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hmm eens zoeken ja.
    Is overal een wijkagent? Gaan we ook eens naar zoeken

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zeker melding maken dit is een beetje vreemd.

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Brrr eng.. Ik zou ook melding maken en het in de gaten houden!

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bij de poort tegen de klimop aankwam die man bovenuit.
    Zoals je ziet, je kan niet de tuin inkijken om ideeen op te doen voor je eigen tuin :p
    En de straat is een dikke 2 meter van de poorten af

14. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kwam inderdaad waarschijnlijk even loeren naar of er wat te halen viel! Akelig hoor! Ik zou zorgen dat je de poorten goed kan afsluiten, dat is in ieder geval al een drempel, dan komt niemand weg met een scooter of auto. Verder misschien zo'n lamp ophangen die automatisch aanspringt 's avonds?

15. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dit klinkt verdacht!

Bij ons in de omgeving zijn op die manier al enkele auto's gestolen! Zou het zeker even melden bij de politie en zelf wat veranderen aanbrengen zodat het moeilijker wordt!

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zeker in de gaten houden.
    Wij wonen langs de basisschool en hebben aan 1 kant dus geen buren alleen gras en dan groot schoolplein. Daar stond een keer een man foto's te maken van ons huis. Rug tegen de muur van het schoolplein en achter zo'n stenen muurtje dat net zo breed is waar je je achter kunt "verstoppen" Ik vond het erg verdacht en toen hij zag dat ik mijn vriend haalde (we moesten toevallig ergens heen) ging hij een stukje verderop staan waar hij doorging met foto's maken. Het was een wat oudere man. Wat hij moest weten we niet. Ik wilde niet dat mijn vriend erheen ging om te vragen wat hij aan het doen was.. vond het maar niks.. we hebben hem daarna nooit meer gezien.

Deel Deze Pagina