Hoeveel steeg jullie temperatuur?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door skylar81, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skylar81

skylar81 Lid

19 jun 2008
    12
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Deze vraag is gericht aan mensen die zwanger zijn of het zijn geweest: in wat voor opzicht was jullie kaartje in de maand dat je zwanger werd anders dan die van de maand(en) ervoor. Ze zeggen dat temp hoger is (maar dat is altijd al na ovulatie) en blijft. Maar hoeveel hoger wordt die temp dan gemiddeld? En vanaf wanneer blijft het hoger?
    Ben benieuwd; een antwoord mbv jullie FF grafiekjes is natuurlijk helemaal super! :D

Alvast bedankt!

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi ik kan niet helemaal antwoord geven op deze vraag omdat ik niet me gehele cyclus me temp heb opgenomen, door de spanning, ik wilde het gewoon niet meer weten. Ik heb tot 29 dagen temp opgenomen en heb een cyclus van 32 dagen ofzo. Maar voor me eisprong was me temp 36,3 en na me eisprong 37 a 37,1 enzo best wel een stijging dus.
    Echter moet ik wel zeggen dat in de maanden dat in niet zwanger was deze temp ook 37,1 na me eisprong was en op de dag dat ik ongesteld werd deze daalde tot 36,3. Ik denk dat hij in de maand dat ik zwanger raakte dus onegveer op 37 graden bleef.

Hopelijk heb je hier wat aan

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

nog ook even dit tijdens de maanden dat ik mijn temp opnam ( heb alleen geen kaartjes digitaal) heb ik niks anders in mijn temp schommeling gemerkt in de maand dat ik wel zwanger werd ook niet tijdens de innesteling! Kan natuurlijk bij andere vrouwen wel zichtbaar zijn maar bij mij niet.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb een kaartje in me album....ging van 36,5 naar 37,0

5. skylar81

skylar81 Lid

19 jun 2008
    12
    0
    0
    Beadankt voor jullie antwoord :D .
    Daar was ik dus inderdaad benieuwd naar Tonneke, want je ziet best vaak dat de temp. van een vrouw die zwanger is geraakt tussen ovulatie en nod helemaal niet echt anders is dan maand ervoor. Grootste verschil is dat de tempdaling vlak voor NOD er niet is. De hoogte van de temp veranderd dus eigenlijk niet zoveel (verschilt natuurlijk ook iets per persoon). Dus zolang er geen daling is is er nog hoop [-o<

Grt Skylar

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik moest me temp van de gyn opnemen omdat ik aan de clomid zat. ik had mijn afspraak voor die maand voor me nod ( andere keer daarvoor). Dus toen ik die afspraak gehad had ben ik niet meer me temp gaan opnemen door de spanning. Kon het echt niet opbrengen om me nod me temp te meten haha

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Bij mij ging er pas een lichtje branden toen mijn temp een paar dagen voor nod steeg en hoog bleef, de rest van mijn cyclus was hetzelfde als altijd dus daar kon ik niks uit opmaken. Mijn temp steeg van 36,0 naar 36,3 en is nu rond de 36,5. En 36,3 was de temp die ik altijd had na mijn ei alleen nu bleef het zo terwijl anders mijn temp daalde voor nod dus dat was voor mij wel een heel duidelijk teken!

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb nooit getempt kan er dus geen antwoord op geven. wij vonden dat de natuur zijn gang zelf moest kunnen gaan.

Deel Deze Pagina