duizelig en overgeven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppie81, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben 's morgens soms zo duizelig. Vanmorgen weer. Het zweet breekt me uit dan, tandenpoetsen is nog te veel. Daarna moest ik ook nog overgeven. Wat zou dit kunnen zijn?
    Ik kan morgen pas bij de dokter terecht, maar kan zo niet werken. Voel me echt ontzettend bezwaard :(

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik neem aan dat - gezien je banner - dit door de zwangerschapshormonen komt. Of was je eerder helemaal niet misselijk?
    Kan ook een tekort aan ijzer zijn.... daar kan je je ook erg duizelig en naar van voelen.

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik denk ook dat het een zwangerschapskwaaltje is. Die misselijkheid kan opeens opkomen zetten dat hoeft niet vanaf het begin van de zwangerschap te zijn.
    Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon ff naar de ha gaan. FF bloeddruk na laten kijken en evt hb prikken.

groetjes Chantal

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat vervelend zeg! Klinkt toch als 'gewoon' zwangerschapshormonen.. Of heb je misschien een te lage bloeddruk?
    Als je je niet goed voelt kan je niet werken, daar hoef je je absoluut niet bezwaard over te voelen! (zeg ik, maar ik voel me ook zo lullig als ik niet naar school of stage kan als ik me zo beroerd voel ;) )

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben al vanaf het begin vrij misselijk. Nu is het zo erg dat ik alleen nog maar in bed kan liggen. Aankleden is nog te vermoeiend.
    Ik denk ook dat het er gewoon bijhoort, maar niet werken vind ik echt heel erg vervelend.

6. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Zo, herkenbaar hoor van dat tandenpoetsen! Vanmorgen nog overgegeven tijdens 't poetsen. Zo'n hele borstel in je mond zo vroeg in de ochtend prikkelt die braakneigingen meer en meer, vooral met de al aanwezige misselijkheid!

7. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ik heb het vrij vaak 's middags en zelfs 1x flauwgevallen. Volgens vk is dat "normaal", omdat tot de 20e week je bloeddruk lager wordt... die van mij was best laag geworden. (100/60) Haar advies: even liggen, voeten ietsje hoger is na een minuutje weer over en bij mij helpt het... sterkte!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben je al bij de huisarts geweest?
    Ik heb gebeld vanochtend en krijg pilletjes tegen de misselijkheid, geen idee hoe ze heten, haal ze vanmiddag op. Hoop dat ze werken! Ook wordt mijn urine onderzocht op ketonen(nooit van gehoord)
    Ben benieuwd hoe het met je gaat.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben vanmorgen bij de HA geweest, pillen gekregen tegen het overgeven (helpt goed!) en staalpillen. Had ook een lage bloeddruk, dus al met al kon hij zich goed voorstellen hoe ik me voelde.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat klinkt goed!
    Hopelijk knap je nu een beetje op!

Deel Deze Pagina