Ik had even een vrragje weet iemand ook als je met de eerste zwangerschap de placenta aan de voorkant ligt of dit bij de volgende ook zo is ?
Zegt inderdaad niks. DIe van mij ligt aan de achterkant (beetje rechts). Is wel voordelig...voel je de kleine beter
Tja ik heb mijn placenta aan de voorkant liggen en dit is mijn eerste zwangerschap. . . . dus voel mijn babytje nog steeds niet Zijn er meer dames met een voorliggende placenta? En wanneer voelde jij je baby voor het eerst?
Verschilt per zwangerschap. Bij 1e lag de placenta achter en nu aan de voorkant. Doet bij mij trouwens niets af aan het voelen van bewegingen, ik voelde al erg vroeg en word rot geschopt!
met 11 weken voelde ik me beeb al en mijn gyno kon zich dat zeer goed voorstellen gezien mijn beeb nooit rustig ligt/lag ondanks de voorliggende placenta volgens haar zegt dat ook niet veel
Mijn babytje licht ook nooit stil maar toch voel ik hem nog niet Maar voor jou is dit niet je eerste zwangerschap toch ratagirl? Misschien dat dat ook een verschil maakt :
Ja hier ook een voorliggende placenta. Terugkijkend voelde ik uk voor het eerst met ongeveer 16 weken en met 19 weken precies voelden we hem beiden via de buitenkant (dat was op valentijnsdag, vandaar dat ik het zo goed weet). Het is mijn eerste zwangerschap trouwens. Bij een 2e of volgende zwangerschap schijn je de bewegingen eerder te kunnen voelen, omdat je dan ook weet wat je moet voelen en het dus niet afdoet als rommelende darmen ofzo. Mijn gyn zei ook dat ik sterke buikspieren had en daarom alles zo vroeg voelde ondanks die placenta. Liefs, Tanya
Bij mij ligt ie ook aan de voorkant en voel mijn dochtertje pas sinds een week of 2, hooguit 3...Maak je geen zorgen, mijn gyn zei dat vrouwen rond de 22 wk gemiddeld pas echt wat voelen (en dan ook zeker zijn dat het hun frutsel is..)
Ik heb mijn placenta ook helemaal voor liggen en voelde de baby daardoor pas met 22 a 23 weken! Maar nu trapt 'ie lekker door de placenta heen en voel ik hem constant!