5 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sisi1984, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisi1984

Sisi1984 Lid

8 jun 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 5 weken geleden dat ik miskraam heb gehad en test nu heerl erg positief. Ik heb niet getest vlak na de miskraam. Wat raden jullie me aan zal ik cb test doen met indicator hoe vertrouwd is dat dan? Snap niet zo goed had een hele lichte test verwach of niks. Alvast bedankt.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,4 KB
      Weergaven:
      14
  2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou even je vk bellen voor een echo.
    Niemand kan je zo zeggen of het van je mk is of van een nieuwe zwangerschap.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Weet je zeker dat je miskraam compleet was? Als je dat echt zeker weet, lijkt me dit een nieuwe zwangerschap.
    Ik zou geen CB met indicator doen, misschien wel een gewone test over een paar dagen om te kijken of hij op of afloopt.

4. Sisi1984

Sisi1984 Lid

8 jun 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn miskraam was doormiddel van inwendige pillen door de gynocoloog aangebracht. De volgende dag echo gehad en alles was weg en schoon. Ik had net weer bloed bij het vegen snap r niks van het zet alleen niet door. Morgen kan de dokter me pas spreken hoop dat hij me bloed wil testen want ik ben inderdaad ook bang dat r iets mis is.

5. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik heb afgelopen jaar een vroege miskraam gehad (6,5 week). Ik was meteen zwanger, daarom twee weken na de miskraam opnieuw getest (die was negatief), 4 weken na de miskraam testte ik alweer positief en nu alweer 34 weken! Het kan dus, dat je opnieuw zwanger bent maar het kan ook zo zijn dat de hormonen van je vorige zwangerschap nog in je lichaam zitten. Ik zou nog een weekje wachten en dan nieuwe test / verloskundige bellen. Ik denk dat ze nu misschien toch niet direct een echo maken.

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik wil je niet ontmoedigen maar het kan ook zijn dat je hcg nog niet is gezakt. Bij mij was dit pas na 3 maanden weg. Ik denk dat een echo en bloedprikken meer zekerheid geeft. Een nieuwe zw test dus niet

7. Sisi1984

Sisi1984 Lid

8 jun 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen de verloskundige gebeld en zei gaf aan 2 weken te wachten pf bloeding doorzet en of test positief blijft. Ik kam dan pas echo doen nu zou ze toch niet veel kunnen zien.ze wist zelf ook niet de reden warm mijn test zo donker is.

De bloeding is niet doorgezet dus wacht het even af. Bedankt

8. MJK

MJK Actief lid

27 okt 2014
    194
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je nu weer 2 weken in spanning moet zitten... Hopelijk is het een nieuwe zwangerschap en een plakker.

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Twee weken wachten pfff dat is wel lang.

Niet om je (valse) hoop te geven maar als alles schoon was lijkt me dit te positief voor eventuele resten van je mk. Zelfs bij mijn mk bij 10 weken had ik daarna een lichtere test dan deze die jij hebt.

Duim voor je ☺

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Maar een zwangerschapstest slaat al uit als je hcg hoger is dan 25. Als je dus nog een beetje hcg in je lichaam hebt wat niet wil zakken dan heb je dus al n k sl positieve test. Ik vind 2 weken echt heel lang... ik zou om een bloeder vragen, en dan na 2 dagen weer bloed prikken. Dan zien ze of dat stijgt, zakt of gelijk blijft. Voor hetzelfde geld is het wat anders dus vind het zoiezo raar dat je 2 weken moet afwachten....

11. Sisi1984

Sisi1984 Lid

8 jun 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb naar de huisarts gebeld en ik heb volgende week een afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dat er dan duidelijkheid is, suze ik denk zelf dat je gelijk heb heb zoiezo veel te veel bloed voor eventuele nieuwe zwangerschap. Heb ook nog geen nieuwe test gedaan hoop donderdag meer duidelijkheid te hebben.

Bedankt voor reacties. :)

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Helaas heb ik hetzelfde gehad bij mijn laatste miskraam.
    Die test bleef knallen, meerdere onderzoeken gehad maar er was echt niks meer.
    Heb zelfs toen nog een test meegenomen naar de v.k. omdat hij zo positief was.
    Helaas komt het voor dat je het hormoon enige tijd in je lichaam blijft houden.
    Hoop voor je dat hij snel afloopt en je verder kan gaan

Deel Deze Pagina