zou het toch nog kunnen.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sas30, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    hallo ik zal even bij het begin beginnen .

mijn vriend en ik zijn vorig jaar 20 sept gestopt met de pil ben toen wel in mijn stopweek zeg maar ongesteld geworden daarna pas weer anderhalve dag bloeding met bruine afscheidin gekregen op 18 dec.
    toen dacht ik dat ik 14 of 15 januarie weer ongesteld moest worden werd ik niet dus die donderdag toch maar een test gedaan die was negatief maar ik vond mijn urine niet donker van kleur .
    maar goed ik werd zaterdag 19 jan toch ongesteld .

maar nou komt het de afgelopen 4 weken ongeveer ben ik ontzettend licht in het hoofd duizelig en ook erg moe ben naar de HA geweest en daar bleek dat mijn bloeddruk veelste laag te zijn moest ik ook bloedprikken heb ik gisteren gedaan dit duurt een week voordat ik daar de uitslag van krijg zou ik dan toch nog zwanger kunnen zijn ?
    of haal ik me van alles in mijn hoofd :(

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sas30,

Ik denk eigenlijk niet dat je nu zwanger bent, want als het al 4 weken is, zou je test nav de klachten positief moeten zijn. En je bent natuurlijk ongesteld geworden! Nu zijn die klachten die jij beschrijft niet typisch te wijten aan een zwangerschap, het kan wel, maar het hoeft niet. De lage bloeddruk lijkt me eerder een oorzaak van je duizelingen dan een gevolg van de zwangerschap. Probeer veel te drinken en goed te eten (vaak kleine beetjes op de dag).

Groetjes Brigitte

3. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    nou ja had ik ook niet gedacht nu gewoon maar afwachten hopelijk krijg ik nu wel een regelmatige cyclus .

in iedergeval bedankt voor de snelle reactie ;) :)

Deel Deze Pagina