Lage rugpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Janis, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemiddag,

Ik heb sinds gister enorme lage rugpijn, ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD.
    Als ik normaal ongi wordt heb ik er nooit last van.
    Ook mijn borsten doen weer zeer, maar dat heb ik wel vaker wanneer ik ongi moet worden. Verder voel ik me prima.
    Zijn er meer dames met deze klachten?

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Misschien gewoon een soort van spit in je rug? Heb je lichamelijk ander (huishoudelijk) werk gedaan dan normaal? Of flink gesport?

3. borntotry

borntotry Actief lid

Jan 11, 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    het kan ook zijn dat de kou je rug in is geschoten ;)

4. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Als ik rugpijn heb is het altijd ter hoogte van het BH bandje, en een spitgevoel kan ik heel goed onderschijden, dit zeurt de hele dag door, en het straalt nu uit na mijn kont (sorry voor mijn woorden).
    Ik heb net mijn vriend nog gevraagd of hij mij ooit hoorde klagen of ik rond mijn ongi pijn in mijn rug had en hij zei van niet. Kou kan ik me ook niet zo snel voorstellen, ik heb nl altijd een hemd aan omdat te voorkomen.
    Maar iig bedankt dat jullie mee willen denken ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ja, ik heb sinds gisteren last van lage rugpijn! Heb t normaal alleen de eerste dag van menstruatie. Kweetut dus ook niet. En ik had dit keer al 3 dagen na ei last van borsten en normaal 6/7 dagen voor nod pas. Tja, elke maand heb ik weer wat anders, dus zal wel niks zijn haha.

ps: Er zijn meer vrouwen die dit hebben tijdens menstruatie hoor, komt zelfs best veel voor. Maar weet niet wat t is als t al zover voor nod is..Wil ik wel weten haha. Hoop goed nieuws

6. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Tsja dat hoop ik natuurlijk ook! ( Denk het niet) maar deze pijn heb ik nog nooit gehad, ook niet tijdens of net voor mijn menstuatie :( Vandaar dat ik het hier ff wilde vragen ;)

7. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hi,

Meestal is dat voor mij een symptoom dat mijn duivels komen.....
    Ik heb altijd de week voor ongi last van stekende pijnen in de onder rug... nooit lang, altijd eventjes. ( en nog zoveel meer kwaaltjes :()
    :evil: Shit hè!
    Ik hoop voor je dat het wat anders kan zijn... in posi-baby-zin... 8)

X Penny

8. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dank je dat hoop ik ook :)

9. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Janis,

Ik heb zo'n soort zelfde pijn die jij omschrijft. lage rugpijn met uitstraling naar mijn billen en zelfs naar mijn been. Bij mij is het rond mijn eerste ongidag begonnen, maar blijft nu zeuren.
    Zelf denk ik dat ik er nu misschien meer last van heb dan toen ik nog de pil slikte. Toen had ik het ook wel een dagje, maar niet zo erg als nu en zeker niet met dat uitstralen.
    Of misschien heb ik er wel een nieuw rugkwaaltje bij. Kan er natuurlijk ook helemaal niets mee te maken hebben.

10. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik heb echt geen idee, het kan bij mij niet aal nliggen dat ik met de pil ben gestopt want ik had een koperspiraaltje vandaar. De pijn is er nu nog, heb gisteravond een warme kruik in mijn rug gelegd en daar knapte het wel van op.

11. happymama

happymama Niet meer actief

ik had t gister avond ten ik op de bank zat .
    heb een paar enrme steken in me lies gehad (noit eerder gehad) daarna schot t door naar me onderrug heel vreemd al zeg ik t zelf .
    als ik ongi word voel ik t meestal wel die rug pijn maar dit was zo'n ander gevoel !
    hoop op een goed teken

12. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Hoi Janis,

Dit had ik vorige maand heel erg, en toen ben ik ook ongi geworden.
    En nu heb ik het tot op heden nog niet. Maar we wachten het af.

Nog 10 dagen.

Liefs Sun

13. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Tsja ik denk ook dat ik gewoon ongi wordt hoor. (hoop het natuurlijk niet).
    Maar ik vond het gewoon erg raar.

14. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Die rugpijn van mij is niet zoals jullie t omschrijven. Het is ook niet heel erg, heel licht eigenlijk. Een zeurend gevoel, heel moeilijk uit te leggen. Dat heb ik normaal alleen de eerste dag van menstruatie. Heb t nu al niet meer hoor, dus was niks.

15. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik voel het nu ook minder, maar het zit er nog wel, en dan meer bij de heupen als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik heb nu weer gewoon het gevoel dat ik ongesteld ga worden, nou we gaan het afwachten meer kunnen we niet doen.
    Iedereen heel veel succes.

16. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Normaal heb ik 2 dagen voor de duivels altijd een hele vreemde zware hoofd- en nekpijn, maar dat had ik vorige maand ineens niet, dus nou weet ik helemaal niet meer wat ik nog kan geloven van mn eigen lichaam. Het enige wat wel steeds klopt is dat mn temp een dag voor mn menstruatie zakt. Dus al die maandag zakt dan weet ik genoeg.

Maar ik voel me niet zwanger en dat hoor je toch best vaak, dus dan zal ik wel ongi worden helaas.

Share This Page