Spannend... voor het eerst overtijd....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Be Happy, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Be Happy is een beetje zenuwachtig..... :) ....

Ik loop telkens naar de wc om te kijken of mijn ongi er al aankomt, maar tot dusver nog niks te zien gelukkig. Ken je dat? Na het plassen het wcpapiertje grondig onderzoeken of er ook iets van bruin of rood te zien is. Ook mijn onderbroek wordt telkens aan een grondige inspectie onderworpen.

Spannend hoor. Ik hoop zo dat het deze ronde gelukt is.

Ik had een regelmatige cyclus. Maar ik heb deze ronde uit nieuwsgierigheid FertilityBlend geslikt (voor info zie: http://www.mamacorp.nl/index.php?page=s ... t&Itemid=1).

Daar zit Agnus Castus (Monnikspeper) in wat ook in de Etos Zwanger Worden Multivitamines zit. Ik heb verhalen gelezen dat die Agnus Castus je cyclus kan ontregelen.

Ik hoop zo dat dit niet het geval is. Ben sinds vandaag wel gestopt met het slikken van die pillen (vanavond begin ik met Dagravit Mama & Baby Multivitaminen), want Agnus Castus mag je niet gebruiken als je zwanger bent.

Zondag ga ik testen. Mocht ik voor die tijd geen visite hebben gekregen van die :evil: :evil: . Maar ik doe de deur niet meer open voor ze. Ze mogen lekker wegblijven voor 9 maanden. Kan ze missen als kiespijn!

Spannend hoor....Was het maar vast zondag!

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    zal duimen voor je dat het raak is laat je even weten als je getest hebt?

liefs lisje

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @Be Happy:

Spannend hoor!

Hoop voor je dat het raak is....Ik ga zondag nog eens testen, ga jij zondag ook testen? Laat zondag een topdag zijn!

Heel veel succes!

4. Be Happy

@ Knorretje: da's toevallig. Jij bent ook 2 dagen overtijd zie ik...

Ik wou vanochtend al testen, maar ik durfde niet.

Zo raar, als je net gestopt bent met de pil dan kun je haast niet wachten met testen (ik testte toen ook vaak voor NOD) en nu ik eenmaal echt overtijd ben, durf ik niet..... Zo bang ben ik voor een negatieve test!

Laat 1 maart inderdaad maar een geluksdag worden met een positieve zwangerschapstest!

Jij ook veel succes!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Be Happy:

Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond....

Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD!

Op naar ronde 5, maand 7!

Hoop dat jij meer geluk hebt!

6. gimena

gimena Niet meer actief

ik schuif me hier bij aan :D

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Verschrikkelijk die spanning! Ben vorige maand begonnen met het slikken van die etos pillen. Hoop niet dat nu mijn cyclus ontregeld is en dat ik gewoon zwanger ben.

8. Be Happy

@ Knorretje: dikke knuffel van mij... Dat het deze ronde dan voor jou raak mag zijn! Gun jezelf een dagje verdriet dat het weer niet raak is. Verwen jezelf inderdaad met wat leuks of wat lekkers en vanaf morgen weer uitkijken naar je eisprong!

@ Gimena: welkom... Hoop dat wij binnenkort een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben! Ben jij al lang bezig? Wij zijn nu langer dan een jaar bezig en hebben net een tweede gesprek met de gynaecoloog achter de rug. Moet eigenlijk bellen op dag 1 van mijn cyclus om een afspraak te maken voor dag 10 van mijn cyclus voor een inwendige echo... Maar ik bel hem liever met de mededeling dat ik zwanger ben!

Ik durf haast niet meer naar de wc.... :eek: :) Ach, ik ga er gewoon van uit dat ik vandaag of morgen toch nog ongi word, dan kan het alleen maar meevallen!

9. Be Happy

Die angst heb ik ook. Ik heb afgelopen maand FertilityBlend geslikt en daar zit ook Agnus Castus in net als de Etos Zwanger Worden! Ik was namelijk regelmatig, ik hoop niet dat dat spul mijn cyclus op hol heeft gebracht. Want dan gebruik ik dat never nooit niet weer.

Maar goed, we wachten vol (on)geduld af. En we gaan zenuwachtig naar de wc, hahaha :) .

10. gimena

gimena Niet meer actief

11. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    spannend allemaal !

ik ben ook opweg in een volgende ronde

12. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Heeej Be happy

Ik hoop dat je zondag ook happy word:D..
    wens je succes..

Liefs

13. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik zou ook nu al willen testen, omdat ik me anders voel, ik voel steeds gekriebel in mijn buik en soms kleine steekjes. Maar testen heeft nu toch geen zin want ik moet nog 9 dagen wachten.
    Maar nog geduld hebben dan.

Liefs Sun

14. Be Happy

Hier is het waarschijnlijk weer game over. Waarschijnlijk een langere cyclus doordat ik FertilityBlend (bevat Agnus Castus) heb geslikt. Vanmorgen negatief getest.

Bij afvegen beetje roodverlies. Heb ook nog gevoeld van binnen. Toen zat er bloed aan mijn vinger.

Het wachten is nu totdat het in alle hevigheid losbarst. Mag van mij nu direct wel gebeuren. Dan kunnen wij weer verder.

Dan kan ik maandag de gynaecoloog bellen om een afspraak te maken voor een inwendige echo en verdere onderzoeken of bij mij alles goed is.

@Gimena: gefeliciteerd! Jouw geduld was ook lang genoeg op de proef gesteld.

15. gimena

gimena Niet meer actief

jah echt lang nog even allemaal af wachten!
    dat ik echt zwanger ben!

Deel Deze Pagina