kom nu net onder de douche vandaan en heb opeens allemaal rare vlekken en vlekjes op mn benen. weet iemand wat dat is? en mn linker oor zit steeds verstopt. dan plopt hij weer open en dan is hij weer verstopt zo irritant. weet iemand wat ik daar aan kan doen?
de vlekjes herken ik niet maar dat oor wel! ik heb het dan rechts en ik heb het aan mijn vk gevraagd maar volgens haar had het niks met zwangerschap te maken, terwijl ik denk dat alles gewoon gevoeliger is, je slijmvliezen nl ook (daarom vaker verkouden gevoel of verstopte neus) en je oor staat ook in verbinding met je neus gek genoeg.
Dat van dat oor heb ik ook gehad.. 3 maanden lang! Heel irritant en iedere keer was het als ik onder douche vandaan kwam.. Indd wat onsfrumpie zegt, alles is gevoeliger, je bent ook sneller verkouden en alles.. Mijn huisarts zei het ook, want ik d8 eerst dat er een gaatje in mijn trommelvlies zat, maar dat is dus vocht wat achter je trommelvlies zit, dat gebeurt indd als je verkouden bent/geweest.. Heb ook af en toe last nu van bloedneusjes, gelukkig niet heel erg en vaak, maar hoort er ook allemaal bij, omdat je bloevaatjes dunner worden en meer moet produceren vanwege je beeb.. Dat van die vlekjes heb ik niet zo, heb van mezelf altijd al wel wat vlekjes in me gezicht ggehad, nu alleen wel iets meer tijdens me zwangerschap en heb wat pigment vlekjes op me borstkast..
Ohja.. een tip voor de oren.. Stomen zei de huisarts.. alleen tegen de tijd dat ik er mee begon, was het alweer over bij mij haha !
Ik heb al vlekjes op mijn benen vanaf het begin van de zwangerschap. Het lijken wel sproeten, maar dan overal op mijn benen. Je ziet het erg goed als ik onder de douche vandaan kom. Ik hoop dat het iets hormonaals is en na de zwangerschap weer weg trekt! "Plopoor" ken ik weer niet.
heb ik ook na het douchen! komt door het warme water. is niks ergs hoor volgens mij helemaal gevlekt ben je dan he, beetje wit, paars, roze door mekaar... haha
ja die vlekjes zien er zo stom uit hhaah. maar zo super warm douche ik niet. zal er eens op letten als ik nog kouder ga douchen of ikhet dan ook heb of niet
ik heb ook allemaal uitslag ald e hele zwangerschap. helemaal schraal ben ik ondertussen en als ik ergens jeuk krijg wat nogal eens een keer is komen er witte bultjes een paar dagen later zijn het dan weer van die schrale plekken. het zal er wel bijhoren denk ik. de hormonen zijn zo veranderd en in zulke gigantische hoeveelheden aanwezig. maar lekker is anders hé!